26.08.2015, 13:00

City Arena z pohľadu agentúr: Čo predchádzalo obrovskému eventu

Prípravy na otvorenie trnavského futbalového štadiónu a nákupného centra trvali viac ako desať mesiacov. Aké boli kompetencie realizujúcich agentúr?

City Arena z pohľadu agentúr: Čo predchádzalo obrovskému eventu

Otvorenie trnavského štadióna a nákupného centra okrem FC Spartak Trnava, okrem manažmentov City Arena, a.s., City Arena Plus, a.s. a pracovníkov nového štadióna, viac ako desať mesiacov pripravovali agentúry event2all aj Leopard Production, Creative Department a Eibner Production. Prípravy na otvárací štadiónový event trvali priamo na štadióne šesť dní. Rozpočet na event bol niekoľko stotisíc eur.

 

Zodpovednosti agentúr:

event2all – PR, media relations, výber a koordinácia spolupracujúcich agentúr, komunikácia s investorom a Mestom Trnava

Leopard Production – Koordinácia a manažment všetkých eventov, zastrešenie vystupujúcich umelcov na otváracom evente štadióna, zabezpečenie distribúcie reklamných predmetov 16 000 návštevníkom otvorenia štadióna

Eibner Production – Kreatíva, scenár, réžia, videodokrútky a produkcia technického zabezpečenia (svetlá, lasery, ohňostroj, stavba) otváracieho eventu na štadióne Antona Malatinského.

Creative Department – Príprava kreatívy vizuálov a reklamnej kampane oboch zložiek projektu CITY ARENA

 

Trojdňové otváranie City Areny sprevádzalo päť samostatných eventov a osem samostatných akcií pre médiá:

Eventy:

1.    VIP krst nákupného centra a nočné nakupovanie (21.8.)

2.    Otvorenie nákupného centra (22.8.)

3.    Autogramiáda štyroch futbalových tímov (22.8.)

4.    Otvorenie štadióna (22.8.)

5.    Nedeľný program v nákupnom centre (23.8.)

Médiá:

1.    TB a fotoprechádzka novým štadiónom s komentárom investora (21.8.)

2.    TB a fotoprechádzka nákupným centrom (21.8.)

3.    TB s prvou skupinou futbalistov FC Ajax Amsterdam

4.    VIP krst nákupného centra a nočné nakupovanie (21.8.)

5.    Otvorenie nákupného centra, strihanie pásky (22.8.)

6.    TB „Posledný kontrolný deň na štadióne s predsedom Vlády SR“ (22.8)

7.    TB s druhou skupinou futbalistov Ajax Amsterdam (22.8.)

8.    Otvorenie štadióna (22.8.) – 75 akreditovaných novinárov

 

·         Trojdňové otváranie zabezpečovalo okrem 200 člennej ochranky a pracovníkov štadióna 150 ľudí z agentúr, ktorý koordinovali približne 250 vystupujúcich.

·         Mediálne výstupy za obdobie 20.8.-25.8. pre hľadané slovo „CITY ARENA“ podľa monitoringu SITA predstavujú 151 výstupov, „štadiónový event“ obsadil cez víkend väčšinu tituliek printov a bol prítomný vo všetkých televíznych spravodajstvách (Zdroj: event2all)

 

Zostrih eventu nájdete v krátkom videu

Trnavská športová City Arena – Štadión Antona Malatinského má za sebou slávnostné otvorenie: okrem Ajax Amsterdam Old Boys a legiend trnavského Spartaka privítal domáci prvoligový Spartak Trnava brazílsky Atlético Paranaense. Nasledovali slávnostné otvorenie a výpravná zábavná šou desiatok tanečníkov, svetelných efektov, videodokrútok a domácich aj zahraničných hviezd. Predstavenie The Pastels a svetového DJ Dario G, The Sweet, Michala Davida, holandskej trubkárky Melissy Venema, doplnili Kuly či Mária Čírová a ďalší. Nový trnavský štadión privítal svojich prvých 16 000 návštevníkov v réžii Tomáša Eibnera, moderátormi večera boli Marcel Merčiak, Vera Wisterová a Slavo Jurko.

Zdroj video: CITY ARENA/event2all/Eibner Production; Zdroj foto: štadión: CITY ARENA/event2all/Michal Pavlovič, nákupné centrum: CITY ARENA/event2all/Tomáš Halász)

Zdroj: red

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.