StoryEditor

Toto sú „najhorúcejšie“ reklamy Super Bowl tento rok

03.02.2016, 22:51
Vybrali sme reklamy, ktoré majú podľa zahraničných webov najväčšie šance byť tento rok najlepšími. Veľa z nich stavilo na celebrity a rozkošné zvieratká.

Stratégie vybrali reklamy, o ktorých na zahraničných médiách hovorilo najčastejšie. Pozrite si tie, ktorým dávajú v Amerike najväčšie šancu na tohtoročný úspech. 

Amazon prichádza so svojou prvou Super Bowl reklamou, v ktorej si hlavnú úlohu zahral Alec Baldwin. Pri plánovaní Super Bowl party divákom predstaví inteligentný reproduktor Echo. Ten vie odpovedať na otázky a dokonca robiť zoznamy úloh.

 

Honda stavila na vtip a zvieratká. Video propaguje nový Ridgeline pickup a špeciálne jeho audio systém, ktorý auto premení na obrovský reproduktor. V reklame sa môžete tešiť na spievajúce ovce, ktoré predvedú perfektnú verziu piesne Somebody to love.

Reklama, ktorá zaujala aj na Adage.com je od Budweiseru. Hlavnú úlohu hrá Helen Mirren. Posolstvo -  alkohol za volant nepatrí – predniesla neopakovateľným spôsobom, ako to vie len ona.

 

Ďalšou očakávanou reklamou je kampaň Snickers. Myšlienkou bolo video, v ktorom Marilyn Monroe svojím zvodným hlasom zaspieva 50. ročníku Super Bowlu „Happy Birthday“. Ako to už v reklamách Snickers býva, keď si hladný nie si to ty. Speváčkin hlas znie necharakteristicky drsne.

 

Avocados from Mexico po druhý raz predstaví reklamu na Super Bowle. Vesmírne lode, mimozemšťania a chutné avokádo pre celý vesmír. 

 

V prvej Super Bowl reklame Shock Top si zahrá komik T.J. Miller. Spoločnosť to oznámila v deväťdesiat sekundovom spote. V ňom T.J. Miller predstavuje divákom seba a pivo, ktorému robí reklamu. Divákom sľubuje najlepšiu reklamu, akú kedy na Super Bowle videli.

 

Ďalšou reklamou, o ktorej sa hovorí, je od Skittles. Steven Tyler zo skupiy Aerosmith sa v nej dočkal vlastného Skittles portrétu. Úplne nadšený však asi nebol.

 

 

Adobe predstavil video o tom, ako by reklama na Super Bowle určite dopadnúť nemala, píše Adweeek.com. Takto vyzerá marketér, keď zistí, že jeho reklama na Super Bowl za 5 miliónov dolárov bola úplný prepadá. 

 

Na záver ešte reklama, ktorá si získa vaše srdcia a do ktorej sa vladajú najväčšie nádeje. Hotdogy milujú kečup Heinz. Jazvečíky v kostýmoch na zjedenie a rodina výrobkov Heinz. Tieto dve veci jednoducho patria k sebe.

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 10:58