02.03.2016, 16:30

Budiš má novú kampaň. Smäd v nej hasia hasiči

Hrdinami etikety sa stali traja hasičskí nadšenci, ktorí sa snažia pomerne nemotorne splniť si svoj sen.

Budiš má novú kampaň. Smäd v nej hasia hasiči

Profesionálni i dobrovoľní hasiči sa tešia mimoriadnej obľube. Ide o komunitu, s dlhoročnou tradíciou, ktorú spája ušľachtilý cieľ- pomáhať. Cieľom minerálnej vody Budiš je pomôcť zahasiť smäd a dopĺňať minerály. Preto sa v aktuálnej kampani na rok 2016 Budiška spája s hasičmi v spoločnej"hasičskej" misii. Vzdáva v nej hold hasičom a zavádza nový trend: hasiči sú „in“!

 

Po vzore úspešnej retro edície z rokov 2014 a 2015 sa tak Budiš posúva v rámci kreslenej roviny smerom k hasičom. Hrdinami etikety sa stali traja hasičskí nadšenci. Komunikácia tejto kampane i súvisiace aktivity sú postavené na ľahkom humore a nadsádzke, v podobe originálnych hrdinov na etikete, ktorí sa snažia pomerne nemotorne splniť si svoj sen: stať sa hasičom. „Mnohí z nás túžili byť v detstve hasičmi, rovnako ako aj naši hrdinovia na etikete, ktorí snívajú o tom, že sa nimi raz skutočne stanú,“ hovorí Vladimír Krescanko, senior brand manager Budiš. Cieľom tejto kampane je zaujať nielen stálych zákazníkov, ale i dostať sa do povedomia nových a to práve záživnou a zámerne odľahčenou komunikáciou plnou hravých aktivít.

 

Hasiči, či ide o profesionálnych alebo dobrovoľných, sú bezpochýb ľuďmi, ktorí si zaslúžia našu úctu a rešpekt. Veľká časť spotrebiteľov Budiš je priamo členom komunity hasičov alebo ich veľmi dobre pozná. Práve preto by sme im radi vzdali hold a to tým, že naše aktivity pre rok 2016 sa budú niesť práve v duchu hasičov,“ uviedol Vladimír Krescanko, brand manager Budiš.

 

Novú kampaň pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett. Jej trvanie je naplánované od februára do júla. Prvá časť kampane bude komunikovaná v online a televízii, následne v druhej časti pribudne aj outdoor a PR.

Budiš bude v rámci aktuálnej kampane aktívne podporovať hasičov nielen prostredníctvom novej etikety a pripravovanej spotrebiteľskej súťaže, ale aj na mnohých spoločných eventoch.

 

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: kh

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.