06.05.2016, 12:34

ČSOB chce čítať ľuďom z tváre

V aktuálnej PR kampani preto banka nasadila Faceboard, ktorý má odhaliť túžby a sny Slovákov.

ČSOB chce čítať ľuďom z tváre

Ako približuje Juraj Štefanovič z odboru komunikácie ČSOB, ide o technologickú „vychytávku“, ktorú banka yužíva na podporu Sporiaceho účtu Depozit. Nazýva sa ČSOB Inšpirátor sporenia. Toto zariadenie dokáže rozpoznať prichádzajúceho človeka (ak k nemu bližšie pristúpi), teda jeho pohlavie a vekovú skupinu. Na základe týchto údajov každému návštevníkovi nášho Inšpirátora sporenia na obrazovke predstaví jeho túžby a sny,“ vysvetľuje Juraj Štefanovič.

Zadaním pre PR agentúru ČSOB – agentúru PRime time – bolo, podľa informácií Juraja Štefanoviča, podporiť sporenie, teda myšlienku, že pokiaľ si človek pravidelne sporí, dokáže si po určitom čase z nasporených peňazí kúpiť/zadovážiť to, po čom túžil, resp. o čom sníval. Nehľadiac na vek. Jedným z navrhnutých konceptov PR agentúry bola i možnosť využitia tzv. Faceboardu. Teda zariadenia, ktoré na základe face-detection technológiu dokáže rozpoznať pohlavie a vekovú skupinu prichádzajúceho človeka, ako i jeho emócie alebo napr. aj farby oblečenia. „Nakoľko dosiaľ túto technológiu na Slovensku na marketingovo-komerčné účely nikto nevyužil a v ČSOB inováciami žijeme, rozhodli sme pre koncept „ČSOB Inšpirátor sporenia“, ktorý bol založený práve na využití Faceboardu. Aby sme návštevníkom Faceboardu pri tejto príležitosti doručili aj konkrétny bankový produkt, nadväzujúc na myšlienku sporenia sme vybrali náš Sporiaci účet Depozit.“  Aktivitu ČSOB prepojila i postom na fanpage ČSOB na Facebooku. Pri samotnom Faceboarde stojí i „animátor“, ktorý je pre každého návštevníka k dispozícii v prípade detailnejších vysvetlení. Faceboard je umiestnený do 7. 5. 2016 v obchodnom centre Eurovea.

Ako Faceboard funguje?

Návštevníka Faceboardu (ktorý prejde po vodiacom „koberci“) detekuje a na obrazovke mu oznámi, že je muž/žena a že patrí do vekovej skupiny od-do.

Následne mu oznámi, že pozná túžby/sny mužov, resp. žien v tomto veku.

 

Postupne mu na slidoch Faceboardu na základe tej-ktorej vekovej skupiny a pohlavia zobrazuje túžby/sny.

 

Na záver prichádza oznámenie: „Všetky sny si môžete splniť už čoskoro. Bez toho, aby ste si požičiavali“.

Posledný slide sa nesie v znamení reklamného odkazu, kde si návštevník prečíta: „Riešenie pre Vás – Sporiaci účet Depozit, ktorý Vám osobne zriadime v pobočke ČSOB“.

 

 

 

 

Zdroj: rm

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.