06.05.2016, 11:28

Navrhli obal nápoja. Pripomína Hitlera

V kampani opis produktov satiricky odkazuje na druhú svetovú vojnu.

Navrhli obal nápoja. Pripomína Hitlera

V susednom Česku dávajú do predaja nápoj, ktorého obal a marketingová kampaň je postavená na Hitlerovi a udalostiach z holokaustu. 

Ide o nápoj s názvom Kefírer - kyslomliečny výrobok kefír. Jeho obal aj so samotným názvom sa odvoláva na Hitlera. Na obale produktu dominuje typický účes vodcu tretej ríše a jeho fúzy. Opis, ktorý hovorí, z čoho je kefír zložený, je postavený na asociáciách s holokaustom. Napríklad biely kefír prezentujú ako čisto biely s textom: Čistá a dokonalá chuť. Obsahuje iba najlepšie vybrané kultúry. Výrazne zvyšuje koncentráciu. Už po prvom požití sa budete cítiť ako nadčlovek. 

Obal nápoja nápadne pripomína obálku známej satirisko-humornej knihy o návrate Hitlera do súčasnosti s názvom A je tu zas. 

 

 

Na stránke kefirer.cz predstavujú produkt tak, že pri jeho opise využívajú udalosti z holokaustu. Napríklad pri opise kefíru s jahodovou príchuťou stojí: Jedná sa o Kefírer obohatený chemicky ošetrenými jahodami, ktoré boli s láskou vypestované našimi poľskými farmármi. Veľmi efektívne bojuje proti plynatosti.

 

Vanilkovú príchuť opísali takto: Dochutený špeciálnym vanilkovým práškom, ktorý nášmu produktu dodáva nepriestrelnú arómu. Vhodný pre zapíjanie ležiakov a iných alkoholických nápojov. 

 

Čokoládová príchuť sa údajne do predaja nedostane. Dôvodom je, že nechutila vedeniu.

Na stránke sa tiež uvádza, že ak chceme viac preniknúť do ríše nového produktu, máme použiť mailovú adresu.

 

Samotný názov produktu Kefírer vychádza zo známeho oslovenia Hitlera z čias druhej svetovej vojny - Führer, čo vyjadrovalo oslovenie pre vodcu. Dnes sa toto oslovenie spája predovšetkým s Adolfom Hitlerom. 

Príchod Kefíreru rozpútala pred dvomi dňami na svojom Facebooku moderátorská dvojica Junior a Marcel, ktorá zdieľala fotografiu s produktom a popisom: Vodca medzi kefírmi. Od 17. 5. vo vašej predajni. 

 

Kefírer na svojej Facebook stránke predstavil novinku so slovami, že Na východnom fronte kľud. Počkajte si do 17. 5.

Oslovili sme i ľudí,  ktorí stoja za kampaňou, keďže stále nie je isté, či produkt je naozaj reálny, alebo ide o kampaň, ktorá má iný cieľ ako predstaviť produkt. Zástupcovia kampane na naše otázky nereagovali. Portálu Echo24.cz sa však podarilo spojiť so správcom Facebookovej stránky, ktorá si mimochodom získala už 6000 lajkov. Správca pre portál poskytol informácie, že sa jedná o reálny produkt, ktorý by mala sprevádzať ešte ďalšia kampaň. "Zatiaľ máme zazmluvnené dva obchodné reťazce. S ďalšími jednáme. Už sme sa stretli i s tým, že je pre ne náš produkt príliš kontroverzný," prezradil správca stránky pre Echo24.cz. 

 

Čo na takto postavenú kampaň hovoríte?

 

 

 

 

 

Zdroj: eb.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.