08.06.2016, 16:37

HNtelevízia oslavuje prvé narodeniny. A už prekonala milión prehratí

HNtelevízia oslavuje prvé narodeniny. A už prekonala milión prehratí

Milión videní videí za mesiac aj prvá povolebná diskusia s lídrami na internete. Internetová televízia Hospodárskych novín oslavuje prvý rok fungovania.

Naučíme robiť Rakúšanov biznis na horách – týmto výrokom odštartoval fungovanie HNtelevízie Igor Rattaj z TMR v novom štúdiu vydavateľstva Mafra Slovakia minulý rok na konci mája. A odštartoval rok plný zaujímavých rozhovorov a video obsahu.

Po Rattajovi totiž zasadli do diskusného kresla moderného štúdia stovky hostí: politickí a ekonomickí lídri, špičky biznisu, ale aj kultúry. Desiatky informácií zo štúdia citovali mnohé slovenské médiá.

„Stavili sme na aktuálne dianie a výrazných hostí. Úspechy prináša politika a, samozrejme, ekonomika i biznis, ktoré sú pre našich čitateľov kľúčové a ktoré vieme robiť. Sme tam, kde sa niečo deje,“ vysvetľuje Marcela Šimková, šéfredaktorka HN, ktorá okrem denníka vedie obsahovo aj HNtelevíziu. Spolu s Petrom Tkačenkom a Denisom „Bohumilom“ Schvarczom patrí k najvýraznejším tváram videa v Mafra Slovakia.

Profesionálny video tím sa za rok výrazne rozrástol aj z technickej stránky: na jeho čele stojí David Csino, ktorý má dlhoročné skúsenosti s videom aj z komerčnej televízie. Okrem spravodajských a publicistických relácií sa venuje aj prenájmu štúdia či tvorbe videa na kľúč.

„Využili sme dieru na trhu a ponúkli koncept diskusií, live prenosov a vlastných relácií. Čísla návštevnosti aj príjmy z video obsahu dokazujú, že ide o krok dobrým smerom.“ komentuje výročie HNtelevízie riaditeľka digitálnych médií Andrea Szőcsová.

Absolútny rekord si HNtelevízia pripísala v marci, keď prekonala hranicu milióna zobrazení stránok, na ktorých sa prehrávajú internetové videá. Zaznamenala aj najviac unikátnych čitateľov vo svojej takmer ročnej histórii.

HNtelevízia bola dokonca prvou platformou, v ktorej prebehla diskusia politikov v nedeľu po volebnej noci. Odvysielala stovky živých prenosov napríklad z parlamentu, tlačoviek, protestov či zaujímavých podujatí a ponúka unikátne lifestyle projekty, ako napríklad Drahov namakaný svet, kde novinár HN Drahomír Piok testuje technológie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.