JOJ Group rebranduje svoje nové TV stanice
Názvy, dizajn a celkový brand menia tematické televízne stanice, ktoré do portfólia JOJ Group pribudli tento rok.
Názvy, dizajn a celkový brand menia tematické televízne stanice, ktoré do portfólia JOJ Group pribudli tento rok.
Televízia JOJ vstupuje do najsilnejšej televíznej sezóny s najväčšou paletou noviniek zo všetkých televízií. Ktoré formáty budú ťahúňmi jesene, hovorí Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.
K rebrandingu dôjde koncom roka 2019 a jej súčasťou budú aj programové zmeny.
Stala sa novým majiteľom spoločnosti, ktorá na českom i slovenskom trhu prevádzkuje tematické televízne stanice.
Stala sa novým majiteľom spoločnosti, ktorá na českom i slovenskom trhu prevádzkuje tematické televízne stanice.
Martin Heržo zároveň predpokladá, že trh porastie v roku 2018 o 8 percent.
Do obchodného portfólia JOJ Group pribudnú stanice AMC, Šport 1, Šport 2, Minimax a Spektrum.
Marcel Grega o tom, že povinnosťou médií je šírenie nenávisti potlačiť.
Vypínanie českých staníc na Slovensku pomôže všetkým televíziám, nielen JOJ, povedal Grega na mediálnej konferencii LOTE.
JOJ Group hovorí aj o ďalších staniciach.
Martin Heržo tvrdí, že s poklesom inventory rátali. Realita bola ale krutá.