Pivná spoločnosť štartuje nový rok s nealkoholickou inováciou Heineken 0.0
Známy svetlý ležiak bol na Slovensku doposiaľ dostupný len v alkoholickom variante.
Známy svetlý ležiak bol na Slovensku doposiaľ dostupný len v alkoholickom variante.
Dizajn obalov prispôsobuje blížiacim sa sviatkom.
"Trvalá udržateľnosť stojí v centre všetkého, čo robíme," tvrdí manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Hovorí Ronald Lupták, marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Generálny riaditeľ Heineken Slovensko Rene Kruijt pre HN uviedol, že situácia v segmente hotelov a reštaurácií sa môže ešte viac zhoršiť po lete.
Produkty sú zatiaľ dodávané v rámci Bratislavy.
Ikona bažanta zostáva naďalej dominantou.
Vďaka novinke chce expandovať do podnikov, ktoré doteraz pivo nečapovali, alebo vôbec neponúkali.
Stala sa ňou Helena Windisch, ktorá na pozícii nahradila Hanu Šimkovú.
Generálny riaditeľ Heineken Slovensko Rene Kruijt v rozhovore pre HN vysvetlil, prečo sa spoločnosť nedokázala dohodnúť na spolupráci so slovenským reťazcom.
Agentúra ulovila už aj Heineken, Desperados a Krušovice.
Doterajší riaditeľ marketingu, David Zappe, odchádza do spoločnosti Pivovarna Laško Union d.o.o. v Slovinsku.
Šíri ich excentrická youtuberka Marika. Pozrite si kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett.
O kreatívu sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett.
Hurbanovská novinka bude k dispozícii od marca.
Zaspomínajte si s nami, ako vyzerali úplne prvé kampane top zadávateľov reklamy spomedzi bánk, telekom služieb či pivných značiek.