Burger King po viac ako 20 rokoch mení vizuálnu identitu
Najvýraznejším prvkom je minimalistickejšie a modernejšie logo.
Najvýraznejším prvkom je minimalistickejšie a modernejšie logo.
"Dať si Whopper je vždy najlepšie, ale objednať si tiež Big Mac, nie je až tak zlé," vyjadrila sa značka.
Ide o halloweensku kampaň značky z dielne MullenLowe US.
Každá odpoveď obsahovala kupón na Whopper zdarma.
Zákazníkov tak láka na objednávku jedla domov.
Zákazníkom chce dopriať oddych a pokojný čas s rodinou.
Novým zložením stravy kráv znižuje množstvo plynov, ktoré zo seba vypúšťajú.
Na americkom trhu predstavil vegetariánsku verziu sendviča.
Za odmenu posiela používateľom kupón na Whopper zdarma.
Doručovať bude prostredníctvom služieb Bolt a Wolt v Bratislave.
„Le Whopper de la quarantaine“ si môžete pripraviť doma.
Upozorňuje tak na to, že sa zbavuje konzervantov.
Na Valentína si pripravil špeciálne menu.
„Pracujte ako tisíce ľudí a svoje prvé kariérne kroky urobte s nami,“ oslovuje vojvodov zo Sussexu.
Šikovným nápadom tak opäť napáda McDonald’s.
Počas Halloweenu môžete v Burger Kingu po prvýkrát ochutnať hrôzostrašný Ghost Whopper.