KFC mení slogan. Dočasne z neho vyhodí „oblizovanie prstov“
Pandémia donútila firmu zmeniť slogan po viac ako 60 rokoch.
Pandémia donútila firmu zmeniť slogan po viac ako 60 rokoch.
Reklamu napriek tomu, že je po Vianociach, označujú za najlepšiu vianočnú.
Žiadosť o ruku sa tak stala hitom miestneho internetu.
Burger bez mäsa nazvali jeho tvorcovia The Imposter, čo by sa dalo preložiť ako "podvodník".
Zákazníci budú môcť o tri až štyri roky navštíviť 15 reštaurácií KFC na Slovensku.
KFC sa tak pridáva k firmám, ktoré sa rozhodli používať ekologickejšie materiály.
Keď v sedemdesiatych rokoch otvorili v Japonsku prvé reštaurácie KFC, nemali príliš veľký úspech.
Namiesto toho bude používať kompostovateľné slamky.
Trend zdravej výživy mení v Európe tradičné receptúry, dotklo sa to aj Slovenska.
KFC zvládlo krízovú situáciu na výbornú a vyhralo zlato v Cannes.
Britské KFC nezačalo minulý týden dobře. V pondělí neotevřelo drtivou většinu svých provozů, protože nemělo kuřata.
KFC v pondelok neotvorilo drvivú väčšinu svojich britských prevádzok.
K Trumpovej jadrovej vojne s Kimom prirovnáva svoju vojnu s McDonald's.