Sladké mámení má prvý klip. Je to reklamný spot Kauflandu
Spot z dielne THIS IS LOCCO režíroval Pepe Ehrenberger a Joj Production.
Spot z dielne THIS IS LOCCO režíroval Pepe Ehrenberger a Joj Production.
Koncept pre klienta Kaufland pripravuje agentúra Respect APP.
Kaufland predstavuje novú vernostnú kartu, v kampani stavil na známe tváre.
Vyzýva Kaufland a Úsmev ako dar v kampani, ktorú pripravila agentúra Respect APP.
Agentúra zastreší aj časť digitálnych PR aktivít Kauflandu.
Každoročnú kampaň na podporu Červeného kríža pripravilo THIS IS LOCCO.
Po štvrtý raz spúšťa obchodný reťazec kampaň na pomoc ľuďom v núdzi.
Na zásobovanie predajní používa kamión s ekologickým pohonom na LNG, ktorý zanecháva menšiu uhlíkovú stopu.
Aby bol pre deti prechod do školského roka po prázdninových dobrodružstvách čo najjednoduchší, je dobré byť pripravený. O to viac, ak vás nástup do školy zastihol po prvý raz. Prvé školské zvonenie a zmeny s ním spojené naplno prežíva aj blogerka Martina, mama budúceho prváka Alexa.
Ministerstvo pôdohospodárstva plánuje upraviť výšku sankcií, ktoré kontrolóri udeľujú obchodníkom za opakované porušenie povinností.
Nová séria cestovateľskej šou štartuje v piatok 11. septembra na Jednotke.
Agentúra bude mať na starosti kompletnú komunikáciu značky.
Obchodný reťazec Kaufland otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku v roku 2000 v Poprade. Za dve dekády ich má celkovo 70 po celom Slovensku a spolu s nimi si vybudoval renomé zodpovednej spoločnosti a spoľahlivého partnera.
Reklama z dielne Respect APP predstavuje súťaž, ktorú sa firma pri tejto príležitosti rozhodla spustiť.