Logo

    • Profil
    • Zmena údajov
    • Zmena hesla
    • Adresy
    • História objednávok
    • Kontakt
    • Aktivácia predplatného
    • Zrušenie účtu
    • Odhlásiť
  • HNonline
  • Stratégie
  • Svetevity
  • Cestovné poriadky
  • RunGO
  • Mediweb
  • Dia
  • Konferencie
  • HNClub
  • MAFRA Slovakia
  • Akcie a zľavy
  • Solventné firmy
  • Predplatné
  • Newsletter
Predplatné
  • Médiá
  • Aktuálne
  • Marketing
  • VIP Blogy
  • Kto kam
  • Hodnotenia Stratégií
  • Špeciálne prílohy
Logo Stratégie
Sekcie
  • Médiá
  • Aktuálne
  • Marketing
  • VIP Blogy
  • Kto kam
  • Hodnotenia Stratégií
  • Špeciálne prílohy

Kaufland

Sladké mámení má prvý klip. Je to reklamný spot Kauflandu
Marketing

Sladké mámení má prvý klip. Je to reklamný spot Kauflandu

Spot z dielne THIS IS LOCCO režíroval Pepe Ehrenberger a Joj Production.

Džastin Výber má za sebou prvý rok na YouTube
Marketing

Džastin Výber má za sebou prvý rok na YouTube

Koncept pre klienta Kaufland pripravuje agentúra Respect APP.

Hudák, Studenková či Deák v novej kampani hovoria: S Kaufland Card je u nás za hviezdu každý
Marketing

Hudák, Studenková či Deák v novej kampani hovoria: S Kaufland Card je u nás za hviezdu každý

Kaufland predstavuje novú vernostnú kartu, v kampani stavil na známe tváre.

Vráťme rodinám v núdzi dôvod na úsmev
Marketing

Vráťme rodinám v núdzi dôvod na úsmev

Vyzýva Kaufland a Úsmev ako dar v kampani, ktorú pripravila agentúra Respect APP.

Kaufland má novú PR agentúru. Je ňou 1st CLASS AGENCY
Marketing

Kaufland má novú PR agentúru. Je ňou 1st CLASS AGENCY

Agentúra zastreší aj časť digitálnych PR aktivít Kauflandu.

Kraj reaguje na kampaň Kauflandu
Marketing

Kraj reaguje na kampaň Kauflandu

Kraj zverejnil svoju reakciu na sociálnych sieťach.

Netradičná cesta pomoci v novej kampani Kauflandu
Marketing

Netradičná cesta pomoci v novej kampani Kauflandu

Každoročnú kampaň na podporu Červeného kríža pripravilo THIS IS LOCCO.

Kaufland opäť pomáha Červenému krížu
Tlačové Správy

Kaufland opäť pomáha Červenému krížu

Po štvrtý raz spúšťa obchodný reťazec kampaň na pomoc ľuďom v núdzi.

Kaufland učí deti hospodáriť s financiami
Tlačové Správy

Kaufland učí deti hospodáriť s financiami

Pripravil si pre nich hru Quanto.

Kaufland spúšťa nový projekt ekologickejšieho zásobovania svojich predajní
Tlačové Správy

Kaufland spúšťa nový projekt ekologickejšieho zásobovania svojich predajní

Na zásobovanie predajní používa kamión s ekologickým pohonom na LNG, ktorý zanecháva menšiu uhlíkovú stopu.

Začala sa škola: Takto to zvládnete hravo a bez stresu (aj po prvýkrát) PR Info
PR Články

Začala sa škola: Takto to zvládnete hravo a bez stresu (aj po prvýkrát)

Aby bol pre deti prechod do školského roka po prázdninových dobrodružstvách čo najjednoduchší, je dobré byť pripravený. O to viac, ak vás nástup do školy zastihol po prvý raz. Prvé školské zvonenie a zmeny s ním spojené naplno prežíva aj blogerka Martina, mama budúceho prváka Alexa.

Blíži sa koniec miliónových pokút pre reťazce, Mičovský navrhne výrazné zníženie sankcie
Domáca ekonomika

Blíži sa koniec miliónových pokút pre reťazce, Mičovský navrhne výrazné zníženie sankcie

Ministerstvo pôdohospodárstva plánuje upraviť výšku sankcií, ktoré kontrolóri udeľujú obchodníkom za opakované porušenie povinností.

S úsmevom po Slovensku má nového partnera. Druhú sériu podporil Kaufland
Marketing

S úsmevom po Slovensku má nového partnera. Druhú sériu podporil Kaufland

Nová séria cestovateľskej šou štartuje v piatok 11. septembra na Jednotke.

Kaufland má novú agentúru. Je ňou THIS IS LOCCO
Marketing

Kaufland má novú agentúru. Je ňou THIS IS LOCCO

Agentúra bude mať na starosti kompletnú komunikáciu značky.

Už 20 rokov ponúka Kaufland široký sortiment za výhodné ceny
PR články

Už 20 rokov ponúka Kaufland široký sortiment za výhodné ceny

Obchodný reťazec Kaufland otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku v roku 2000 v Poprade. Za dve dekády ich má celkovo 70 po celom Slovensku a spolu s nimi si vybudoval renomé zodpovednej spoločnosti a spoľahlivého partnera.

Kaufland oslavuje narodeniny
Marketing

Kaufland oslavuje narodeniny

Reklama z dielne Respect APP predstavuje súťaž, ktorú sa firma pri tejto príležitosti rozhodla spustiť.

  • Novšie
  • Staršie
24 hodín 3 dni 7 dní
  • Prelomili sme ďalšiu hranicu, opatrenia by sa mohli uvoľniť výraznejšie. Pozrite si prehľad30 510

  • Sľuby vlády a odborníkov sa naplnili. Od pondelka sa do škôl vráti 80-tisíc žiakov21 451

  • Blíži sa koniec lockdownu. Štát sa chystá rozdať do domácností milióny samotestov15 249

  • Koronavírus na Slovensku: Počet hospitalizovaných stúpol, pribudlo 65 úmrtí14 587

  • Školy sa otvárajú. Hygiena pripomenula, ktoré deti nepotrebujú respirátor13 108

  • AstraZeneca rozdelila Európu. Lekári však brzdia strach pred vedľajšími účinkami11 960

  • Slovensko vymáha od Poľky rekordných 40 miliónov eur. Jej advokát viní štát11 862

  • Najviac ľudí s covidom zomrelo v USA, Slovensko je v prepočte na obyvateľov medzi najhoršími na svete11 410

  • Nové ohniská covidu. Vírus po otvorení škôl rastie u detí, prípadov sú tisíce11 002

  • Harry s hákovým krížom a nahá Meghan nad hrobom Philipa. Charlie Hebdo znovu provokuje10 993

  • Blíži sa koniec lockdownu. Štát sa chystá rozdať do domácností milióny samotestov135 529

  • Nové ohniská covidu. Vírus po otvorení škôl rastie u detí, prípadov sú tisíce133 291

  • Prelomili sme ďalšiu hranicu, opatrenia by sa mohli uvoľniť výraznejšie. Pozrite si prehľad103 599

  • Čakáreň na očkovanie: prihlásiť sa už môžu ľudia od 45 rokov, zverejnili zoznam miest s voľnými kapacitami81 111

  • Očkovanie na Slovensku: Zverejnili miesta, kde sú v najbližších troch dňoch voľné termíny74 877

  • AstraZeneca rozdelila Európu. Lekári však brzdia strach pred vedľajšími účinkami59 843

  • Štátny ústav eviduje tritisíc hlásení podozrení na nežiaduce účinky vakcín, z nich je 134 závažných58 406

  • Sulík chce, aby padali hlavy. Taliani pôjdu z Mochoviec preč54 662

  • Mobilita alarmujúco stúpla. Zarobili si Slováci na tretiu vlnu covidu?47 164

  • Prečo lode čakali pri Sueze a neplávali okolo Afriky? Nechceli dopadnúť ako Mozart29 454

  • Slovensko sa ide otvárať. Nová stratégia zasiahne služby, športoviská a školy212 271

  • Blíži sa koniec lockdownu. Štát sa chystá rozdať do domácností milióny samotestov135 529

  • Nové ohniská covidu. Vírus po otvorení škôl rastie u detí, prípadov sú tisíce133 291

  • Mobilita alarmujúco stúpla. Zarobili si Slováci na tretiu vlnu covidu?120 335

  • Prelomili sme ďalšiu hranicu, opatrenia by sa mohli uvoľniť výraznejšie. Pozrite si prehľad103 599

  • Covid automat: Oddnes platí nové rozdelenie čiernych okresov. V najvyššom stupni varovania je ich desať103 440

  • Očkovanie na Slovensku: Zverejnili miesta, kde sú v najbližších troch dňoch voľné termíny88 654

  • Je spojitosť medzi vakcínou od AstraZenecy a zrazeninami, vyhlásil vysoký predstaviteľ EMA86 807

  • Čakáreň na očkovanie: prihlásiť sa už môžu ľudia od 45 rokov, zverejnili zoznam miest s voľnými kapacitami81 111

  • Kritický apríl. Slovensko sa v očkovaní dostáva do úzkych, vypadli Pfizery aj AstraZeneca77 204

Odkazy

  • Predplatné
  • Práca u nás
  • HNClub
  • HNkonferencie
  • Inzercia
  • Online inzercia
  • AIM monitor
  • Kontakt
  • GDPR
  • Štatúty súťaží
  • Newsletter
#

Sociálne siete

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
  • YouTube
  • HN v AppStore
  • SMS predplatné

Stiahnite si appku

Available on the App Store
Get it on Google Play

MAFRA Slovakia a.s. | Nobelova 34 | 836 05 Bratislava 3 (mapa)

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a dát je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

MAFRA Slovakia, a.s. je členom skupiny AGROFERT