Poštová banka spúšťa reklamu na pôžičku
Kreatívny koncept má opäť v rukách agentúra Wiktor Leo Burnett.
Kreatívny koncept má opäť v rukách agentúra Wiktor Leo Burnett.
Akciovka KLM CHG, ze ktorou stojí Poštová banka, plánuje v Chorvátskom Grobe prevádzkovať Retail Park za 6,5 milióna eur.
Od leta 2021 bude skupina zastrešovať finančné služby pod značkou 365.bank.
Financie budú môcť podniky použiť na svoje prevádzkové výdavky alebo obnovovacie investície.
Poštová banka mala doteraz úrokové sadzby nastavené na úrovni od 0,50 percenta pri všetkých fixáciách.
Kreatívne sa na kampani podieľala dvorná agentúra Wiktor Leo Burnett.
Viaceré banky na Slovensku sa rozhodli reagovať na epidémiu koronavírusu. Niektoré ponúkajú odklad splátok až na pol roka.
Funkcionalitu môžu využívať aj klienti iných bánk.
Platobnú službu od spoločnosti Apple podporuje iPhone 6 alebo novšie telefóny.
Všetci zamestnanci centrály môžu chodiť do práce v tom, v čom sa cítia slobodne.
Okrem dvoch hercov v reklame obsadila svojich zamestnancov.
Teda tempom, akým sa za ne stavajú diaľnice či modernizujú nemocnice. Banka prvýkrát mieri na podniteľov cez ATL kampaň.
Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett štartuje dnes.
Pozrite si kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett.
Sadzobníky dvoch slovenských bánk sa zmenili. Poštová banka a Všeobecná úverová banka od októbra zmenila niektoré poplatky.