Omyly a fenomény komunikácie: Aj brand je len človek
Pár tipov, ako si ľudia, ktorí sú sami značkami, vybudujú svoju značku/svoje meno.
Pár tipov, ako si ľudia, ktorí sú sami značkami, vybudujú svoju značku/svoje meno.
Newtonova metóda - sadneme si a čakáme, či nám niečo nenapadne, je dosť neefektívny spôsob zabíjania času.
Zväzujeme sa pravidlami, ktoré niekto vymyslel, či zadefinoval bez toho, aby sme sa na chvíľu zastavili a opýtali sa, či sú dobré.
Prekročiť hranice stereotypného uvažovania je jeden z najefektívnejších spôsobov ako prísť na nápady, ktoré sú “out of the box”.
Všetci remixujeme všetko, hudbu, filmy, vizuálne umenie, jednoducho čokoľvek.
Nielen ľudia, ale aj značky by si mali dávať reálne výzvy.
Vedeli ste, že iba 0,3 percenta komárov zomrie utopením? Super info, že? Už len zistiť, na čo nám je to dobré.
Neustály tlak na rast často znižuje kvalitu produktu či služby a z dlhodobého hľadiska značkám škodí.
Nekonanie neublíži, len podporí status quo. Väčšinou bez následkov.
Červená alebo čierna? Vždy je to 50:50.
Ak by ste len tak, bez námahy, mali možnosť získať peniaze, ktorú z nasledujúcich možností by ste si vybrali?
Namiesto produktu predávala emotívny príbeh, a preto sa to podarilo.
Čím odvážnejšiu vec ideme urobiť, tým viac prekážok máme vo vlastnej hlave.
Musíte sa rozhodnúť, či obetujete kvalitu, investujete čas, alebo zaplatíte málo.
Ak určíte nejakú “kotvu”, ľudia sa jej chytia a ovplyvní ich uvažovanie.