Slovenská sporiteľňa spúšťa pre takmer milión klientov digitálnu inováciu Moneyback
Pre spustenie je potrebná aktivácia v aplikácii George.
Pre spustenie je potrebná aktivácia v aplikácii George.
Tvárou kampane je stand-up komička Simona Salátová.
Slovenská sporiteľňa od začiatku júna zmení svoj cenník, zvyšovaním poplatkov chce presunúť klientov do online prostredia.
Kreatíva je z dielne agentúry Zaraguza.
Obchodníci pri bezhotovostných transakciách nepotrebujú klasický platobný terminál.
Svojich poradcov v pobočkách vybavila Google aplikáciou Okamžitý prepis.
Za kávu či obed zaplatíte aj pomocou správy v čete.
Kampaň s dôrazom na online verziu vznikla v spolupráci s agentúrou Zaraguza.
Ide o ďalší krok iniciatívy Doma nakupujem od Slovenskej sporiteľne a ďalších firiem.
Cieľom je upriamiť pozornosť na podporu domácej ekonomiky. Banka ponúka firmám časť mediálneho priestoru.
"Pretože jej odkaz platí tento rok ešte viac ako vlani," vysvetľuje Peter Holík, zodpovedný za marketingovú komunikáciu banky.
Kreatívu kampane pripravila agentúra Zaraguza.
Prečo išli top manažéri Slovenskej sporiteľne s „kožou na trh“ a čo tkvie za ich úspechom?
Spoločnosti zápasia s konkurznou vetvou finančnej skupiny Istrokapitál o vplyv v zbankrotovanej firme s oceľou.
Konkurz na majetok obchodníka s oceľou Ocelservis ukazuje, ako sa z dlžníka môže stať veriteľ.
Kšefty firiem okolo ľudí z Istrokapitálu majú poškodzovať Slovenskú sporiteľňu – jedného z najväčších veriteľov spoločnosti Ocelservis, skrachovaného obchodníka s oceľou.