Hlavný hrdina je vždy zákazník. Váš produkt hrá vedľajšiu rolu
Krutá pravda o ľudskej náture je tá, že sa v prvom rade staráme o komfort seba a svojich najbližších, až potom príde na rad okolie.
Krutá pravda o ľudskej náture je tá, že sa v prvom rade staráme o komfort seba a svojich najbližších, až potom príde na rad okolie.
Myslím si, že najväčšou slabinou celého content marketingu je schopnosť vyhodnotiť ho, konkrétny biznisový prínos.
Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za august 2019.
Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za máj 2019.
Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za marec 2019.
Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za februári 2019.
Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za január 2019.
Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za december 2018.
Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za november 2018.
Na druhom ročníku Festivalu natívnej reklamy (2018) predstavil Peter Šebo, zakladateľ a CDO digitálnej agentúry PS:Digital, 3 úspešné natívne kampane z vlastnej dielne.
Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za október 2018.
Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za september 2018.
Na články z médií klikajú čitatelia 4 krát viac ako na tie od značiek.
Na druhom ročníku Festivalu natívnej reklamy (2018) sa v mene značky Alain Delon predstavil retail manažér Richard Wohlstein a PR & content manažérka RIESENIA.com Lenka Káčerová.