Martinus je po tretíkrát najobľúbenejšou značkou na Slovensku
Do TOP 10 sa podarilo prebojovať aj nováčikovi v rebríčku – sieti výdajných miest, spoločnosti Zásielkovňa.
Do TOP 10 sa podarilo prebojovať aj nováčikovi v rebríčku – sieti výdajných miest, spoločnosti Zásielkovňa.
Kreatívu pripravil TRIAD a režisérskej stoličky sa zhostil Jonáš Karásek.
Spot pre kníhkupectvo vytvorila agentúra TRIAD a produkčná spoločnosť Playground 13.
Od piatka 27. marca do 12. apríla bude vysielať Fun rádio každý večer audioknihu.
CEO Martinusu Michal Meško sa doň sprvu dostal ako brigádnik, začal programovať eshop.
Vo firme, ktorú vedie, začínal ešte na gymnáziu ako programátor.
Pozrite si najnovší diel seriálu HNtelevízie Mojich 5 krokov k úspechu.
V špeciálnej kategórii Millennials dominuje New Yorker. Pozrite si výsledky súťaže Mastercard Obchodník roka 2017.
Gorila, ktorá je druhým najväčším online kníhkupectvom na Slovensku, bude ďalej prevádzkovaná ako samostatná značka.
Martinus je celkovým víťazom prieskumu súťaže Mastercard Obchodník roka 2016. Lidl zase dominoval v hlasovaní Slovákov.
Redaktor HN si obliekol tričko Martinusu a premenil sa na kníhkupca.
Pozrite si rozhovor so šéfom Martinusu Michalom Meškom o plánoch jeho spoločnosti.