Zľavomat vlani zvýšil tržby na 45 miliónov eur, rastie obľuba pobytov v Poľsku a Maďarsku Ide o 17-percentný nárast oproti roku 2022.Nákupné správanie zákazníkov bolo ovplyvnené infláciou, oproti predošlému roku vzrástlo zoraďovanie ponúk "od najlacnejších“ takmer o tretinu.
Firmy môžu vyslať tisíce svojich zamestnancov a zamestnankýň na pomoc komunite Dnes sa otvára prihlasovanie firiem na najväčšie dobrovoľnícke podujatie v strednej Európe – Naše Mesto.
SodaStream je bližšie k zákazníkom. Dá sa kúpiť už aj v predajniach BILLA Zákazníci si tam môžu zakúpiť celý sortiment SodaStream a aj vymeniť originálne bombičky.
COOP Jednota upiekla ďalšiu zaujímavú akciu a kampaň Zákazníci najväčšieho slovenského predajcu potravín majú opäť možnosť k nákupom získať výraznú zľavu na kvalitné hrnce a panvice. Kampaň k tejto aktivite pochádza už tradične z kuchyne reklamnej agentúry JANDL.
Aleph zjednocuje svoje globálne značky, týka sa to aj Slovenska Iniciatíva One Brand vytvára silnú rastovú platformu pre expanziu na trhu, krížový predaj služieb a ďalšie strategické akvizície.
Zlatý Bažant 0,0% tento rok pobeží na 100. ročníku Medzinárodného maratónu mieru Zlatý Bažant 0,0% je oficiálnym partnerom tohto podujatia.
Tipos prichádza s novinkou. Aplikácia, ktorá zjednoduší stávkovanie Mobilná aplikácia je dostupná pre obe platformy Android a iOS. Hráčom umožní overiť si výhru bez toho, aby museli chodiť do kamennej predajne.
Lidl prináša Slovensku viac ako 1,6 miliardy eur ročne Diskontný reťazec Lidl pôsobí na Slovensku už 19 rokov.
Dettol sa znovu spojil s Kvapkou Nádeje. Hovoria o tom, že hygiena a ochrana zdravia je dôležitá pre všetkých Cieľom tohto spojenia je pomôcť vážne chorým pacientom nielen v nemocniciach a šíriť ďalej osvetu o dôležitosti ochrany zdravia. Minulý rok sa vďaka septembrovej kampani podarilo vyzbierať viac než 25 660 € na Slovensku a v Česku.
Pivovar Šariš z nového Fondu podporí prospešné projekty v Prešovskom kraji viackrát ročne S cieľom nielen uvariť prvotriedne pivo, ale ešte adresnejšie pomáhať rozvoju domáceho regiónu, mení Pivovar Šariš podobu svojich grantových aktivít.
Rok 2022 bol pre Plzeňský Prazdroj Slovensko dobrý, rástol záujem o prémiové značky Obrat spoločnosti za minulý rok presiahol po prvý raz v histórii viac ako 146 miliónov eur a firma vykázala čistý zisk v hodnote takmer 11 miliónov eur. Na daniach Plzeňský Prazdroj Slovensko zaplatil takmer 51 miliónov eur.
Nová služba Alza.sk: Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš! Alza.sk, leader v oblasti elektroniky, spúšťa revolučnú službu. Objednávky vytvorené do polnoci dodáva do AlzaBoxov hneď na druhý deň ráno. Táto unikátna služba je tak novo dostupná na území celého Slovenska.
Príbeh kozmetickej značky Skinium: Jej zakladateľka spojila svoje dve vášne dermatológiu a farmakológiu V Slovakofarme vyvíjala Ružena Sochorová liečivá, teraz svoje skúsenosti implementuje do vlastnej kozmetickej značky.
Atos sa mení na Eviden. Ponúkne udržateľnú digitálnu transformáciu IT spoločnosť mení od 3. júla 2023 na Slovensku obchodné meno.
Obľúbený nápoj Birell Višňa & Černica je teraz aj na výčapoch Ovocný nealko radler Birell Višňa & Černica je na prianie spotrebiteľov okrem plechoviek teraz k dispozícii aj v sudoch. Vychutnať si ho tak môžete aj čapovaný počas celého leta.
M2C Holding vyplávalo na cestu inovácii s akvizíciou Good Sailors Spoločnosť Good Sailors, orientovaná na oblasť IT konzultácií a vývoj aplikácii, sa po dlhej spolupráci s holdingom M2C stane jeho súčasťou.
Slováci ročne vyhodia nábytok zodpovedajúci 4,3 miliónom kresiel Najčastejšie sa zbavujú postelí a sedačiek, vyplýva zo štúdie IKEA.
Kaufland: Poznáme výsledky hlasovanie v čerstvých hlavičkách O víťazoch 5. ročníka úspešného projektu spoločnosti Kaufland rozhodlo viac ako 1 700 000 hlasov od 86 080 hlasujúcich. Aj vďaka nim sa deti z materských a základných škôl po celom Slovensku môžu od septembra tešiť na ovocné alebo zeleninové utorky.
Projekt Lidl: Tajomstvo šťastia je v ochote pomôcť Štatistiky dokazujú, že na Slovensku trpí príjmovou chudobou takmer 660-tisíc ľudí. Na jeseň v roku 2020 spoločnosť Lidl vytvorila potravinovú zbierku, ktorá funguje pod názvom Podeľ sa a pomôž.
Pivá z Hurbanova získali na súťaži Slovenská pivná korunka tri ocenenia Zo 16. ročníka podujatia si odniesli ocenenia značky pív z hurbanovského pivovaru Corgoň 10%, Zlatý Bažant 12% a Zlatý Bažant Tmavé.
Business Lease Slovakia slávi štvrťstoročnicu Ako prvá priniesla na Slovensko operatívny lízing vozidiel. Dnes poskytuje už aj komplexnú mobilitu a v segmente je na špici práve v inováciách.
Dm drogerie markt podporila novou predajňou občianske združenie Iskierka Predajňu dm drogerie markt v trnavskom OC ISLAND otváral aj Patrik Herman.
Správcovská spoločnosť 365.invest má najlepšie vedenie v strednej a východnej Európe V súťaži HOF Awards obhájila 365.invest prvé miesto v kategórii Property Leadership of the Year aj v roku 2023.
Súťaž Mastercard Obchodník roka má nového víťaza Po prvýkrát v histórii sa absolútnym víťazom stala dm drogerie markt.
Novinka: Vďaka NAY a DODO donáška elektroniky ešte v deň jej objednania Služba bude dostupná zákazníkom v celej Bratislave.