Eurosport
StoryEditor

Pneumatiky Bridgestone sa stali partnerom Eurosportu pri prenosoch zimných olympijských hier

27.10.2017, 14:41
Autor:
TSTS
Kampaň zameraná na Zimné olympijské hry 2018 má názov "Choď za svojím snom".

Spoločnosti Eurosport a Bridgestone oznámili významné partnerstvo pre nadchádzajúce zimné olympijské hry. Rozsiahla dohoda prinesie najväčšiemu svetovému výrobcovi pneumatík a gumárenských produktov možnosť byť vidieť na všetkých platformách Eurosportu - televíznych, digitálnych a sociálnych - a to na všetkých hlavných európskych trhoch. Spoločnosť Bridgestone bude môcť na Eurosporte zaujať divákov svojou kampaňou zameranou na Zimné olympijské hry 2018 v Pchjongčchang, ktorá bude niesť názov "Choď za svojím snom".

​Na predchádzajúcich olympijských hrách museli jednotlivé značky podpísať individuálne dohody s viacerými vysielacími partnermi, aby mohli osloviť fanúšikov olympijských hier na trhoch po celej Európe. V období pred olympiádou a počas nej poskytne Eurosport spoločnosti Bridgestone lákavú a jedinečnú príležitosť propagovať svoju značku po celej Európe.

"Eurosport vnáša inováciu do toho, akým spôsobom sú k divákom prenášané olympijské hry. Každý okamih z tejto veľkolepej celosvetovej športovej udalosti budú dostupný na Eurosportu, prehrávači Eurosport Player a webových stránkach Eurosport.com, ktoré prenesú fanúšikov ešte bližšie do centra diania," uviedol Jonathan Davies, výkonný riaditeľ pre reklamné partnerstvo spoločností Discovery Networks International a Eurosport. "Sme hrdí na inovatívny spôsob, ktorým sme spolupracovali so spoločnosťou Bridgestone, aby sme plne integrovali jej značku do jednej z najväčších svetových športových udalostí v roku 2018, aby sme zaujali svojich fanúšikov a prehĺbili spojenie spoločnosti Bridgestone a olympijských hier."

"Ako oficiálny celosvetový partner olympijských hier sme naozaj nadšení z nadchádzajúcich zimných olympijských hier, ktoré oslavujú športového ducha, ľudské úsilie a jeho úspechy," povedal Thierry Jupsin, riaditeľ marketingu značiek v spoločnosti Bridgestone. "Sponzorské partnerstvo s Eurosportom je pre našu značku veľmi prínosné."

Kampaň spoločnosti Bridgestone s názvom "Choď za svojím snom" oslavuje svoj tím ambasádorov a jeho obrovskú snahu splniť si svoje športové sny a dosiahnuť olympijského úspechu. Kampaň bude zahájená tento mesiac a bude zahŕňať reklamné televízne spoty zamerané na Eurosport a Bridgestone, ktoré sa budú objavovať na Eurosportu a prehrávači Eurosport Player v čase okolo vysielania programu "The Hall of Fame", propagačných spotov na Pchjongčchang 2018 a v čase živého prenosu hier.

Spoločnosť Bridgestone sponzoruje sekciu "Domov olympijských hier" a správy a výsledky z Pchjongčchang na webových stránkach a mobilných aplikáciách Eurosportu. Na sociálnych médiách bude Bridgestone sponzorovať každodenné príspevky s výsledkami od Eurosportu. V rámci integrovanej kampane pre zimné športy sponzoruje spoločnosť Bridgestone taktiež prenosy Svetového pohára v alpskom lyžovaní a Majstrovstvá sveta vo skákaní na lyžiach na Eurosporte. Vo Francúzsku, kde je pre roky 2022 (Peking) a 2024 (Paríž) Eurosport domovom olympijských hier, pobeží televízna reklamná kampaň, ktorá zdôrazní prepojenie spoločnosti Bridgestone s olympijskými hrami.

01 - Modified: 2021-09-16 09:38:56 - Feat.: - Title: Discovery Sports podpísala desaťročnú zmluvu na exkluzívne vysielanie Laver Cupu v Európe 02 - Modified: 2021-05-27 15:16:01 - Feat.: - Title: Eurosport rozširuje obsah pokrytia tenisového grandslamu Roland Garros 03 - Modified: 2021-03-16 17:07:59 - Feat.: - Title: Prvý športový kanál v 4K prichádza na Slovensko 04 - Modified: 2021-02-03 13:25:02 - Feat.: - Title: Eurosport prinesie fanúšikom vrcholné zážitky z Australian Open 2021 05 - Modified: 2021-01-20 10:13:46 - Feat.: - Title: Eurosport rozširuje cyklistickú ponuku naprieč Európou
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 12:45