19.10.2021, 16:00

SIKO v reklamnej kampani komunikuje svoj patent na najúspornejšiu toaletu

Najúspornejšia toaleta na svete je súčasťou expozície českého pavilónu na EXPO 2020 v Dubaji.

SIKO v reklamnej kampani komunikuje svoj patent na najúspornejšiu toaletu
Zdroj: SIKO

SIKO, tradičný český predajca kúpeľní a kuchýň a vlastník inovatívnych technologických patentov na produkty vyznačujúce sa úsporou vody, spustil v uplynulých dňoch rozsiahlu marketingovú kampaň. Komunikuje v nej najnovší produkt vo svojom portfóliu, ktorým je najúspornejšia toaleta na svete s technológiou OFS.

Komunikácia, využívajúca OOH, tradičné a digitálne média, aktuálne prebieha na českom aj slovenskom trhu. OFS technológia sa objaví je aj súčasťou expozície českého pavilónu na EXPO 2020 v Dubaji.

Firma SIKO KÚPEĽNE & KUCHYNE, ktorá je na českom trhu už 30 rokov a na slovenskom trhu 11 rokov, sa intenzívne venuje vývoju a predaju ekologických a úsporných technológií. V roku 2018 spoločnosť investovala do patentov na úsporu a kvalitu vody a v tomto roku uviedla na oba trhy najúspornejšiu toaletu na svete.

Aktuálne spoločnosť SIKO spustila tiež reklamnú kampaň, v ktorej využíva televíziu, rozhlas, digitálne prostredie aj outdoorové formáty. Kampaň vznikala priamo v marketingovom oddelení spoločnosti SIKO KÚPEĽNE & KUCHYNE a na všetkých aktivitách sa podieľali zamestnanci spoločnosti.

„Je pre nás dôležité nielen pomôcť zákazníkom s najlepším riešením pre ich kúpeľne či kuchyne, ale prichádzať aj s medzinárodnými technologickými patentmi, ktoré sú spojené s úpravou a úsporou vody a pomáhajú chrániť našu planétu. Vďaka rozsiahlej práci vedcov a inžinierov sme tak schopní ponúknuť na naše aj svetové trhy unikátne produkty, ktoré majú zaslúžene pozitívny globálny ohlas,“ hovorí Tomáš Vala, generálny riaditeľ spoločnosti SIKO KÚPEĽNE & KUCHYNE.

Zdroj: SIKO

​Kampaň SIKO odštartovala v audiovizuálnych médiách, kde ju bolo možné zaznamenať v televízii Markíza. V marketingovom mixe sa objavuje aj rozhlasová a vonkajšia reklama. V súčasnosti ju je možné počuť tiež v rádiách Expres a Fun rádio. Viditeľná je aj na billboardoch a firemných vozidlách SIKO.

Vrcholom kampane je prezentácia toalety s OFS technológiou v českom pavilóne na svetovej výstave EXPO 2020 v Dubaji. Komunikáciu dopĺňa aj PR kampaň, ktorá myšlienku ďalej rozvíja a zároveň využíva zaujímavé výsledky prieskumov o správaní Slovákov v kúpeľniach a spôsoboch, ako vodou šetria či naopak plytvajú.

Najúspornejšie WC na svete s technológiou OptimFlush umožňuje ušetriť viac ako polovicu vody pri každom použití WC.  Toaleta OptimFlush bola v minulom roku ocenená aj medzinárodnou cenou za design Red Dot Design Award 2020.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.