Reuters
StoryEditor

UniCredit má novinku. Predstavuje nový slogan

15.12.2017, 14:13
Autor:
TSTS
Banka pre všetko, na čom záleží.

UniCredit bude tento slogan používať vo všetkých komunikačných aktivitách, napríklad v reklamných kampaniach, značkách a marketingových materiáloch, vo všetkých krajinách, kde naša skupina pôsobí, a to v súlade s prístupom „Jedna banka, jeden UniCredit“. 

Tento slogan, ktorý vytvorila reklamná agentúra Leagas Delaney Italia, bude preložený do 12 jazykov.

Banking that matters/ Banka pre všetko, na čom záleží“ sumarizuje troma slovami firemnú identitu skupiny UniCredit – poskytovanie produktov, služieb a poradenstva, ktoré ju odlišujú v každodennom živote, či už jednotlivca, rodiny, malej firmy alebo veľkej spoločnosti.

O UniCredit:

UniCredit je jednoduchá paneurópska komerčná banka, s divíziou firemného a investičného bankovníctva, ktorá rozsiahlej klientskej základni, ktorú tvorí 25 miliónov klientov, poskytuje jedinečné služby svojej siete v západnej, strednej a východnej Európe.

Skupina ponúka odborné znalosti na lokálnej a medzinárodnej úrovni, poskytuje služby a podporuje svojich klientov na celom svete a poskytuje bezkonkurenčný prístup k popredným bankám na 14 hlavných trhoch, ako aj v ďalších 18 krajinách sveta, kde skupina pôsobí.

01 - Modified: 2022-01-19 09:04:46 - Feat.: - Title: Digitálny koncept Open od UniCredit štartuje novú éru bankovníctva
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 13:13