13.02.2018, 14:16

Tondach mení logo a rebrandinguje

Rok 2018 začína s výraznými zmenami.

Tondach mení logo a rebrandinguje
Zdroj: Tondach

Spoločnosť Tondach Slovensko upravuje svoje komunikačnú stratégiu. Všeobecne známa značka bude prechádzať v roku 2018 viacerými zmenami v marketingovej komunikácii. Okrem nového loga a webu sa produkty rozdelia, na základe vzhľadu a účelu, do piatich skupín- clusterov.

Tondach aktuálne podniká kľúčové kroky v integrácii do nadnárodného koncernu Wienerberger. Najvýraznejšou je nové logo, ktoré sa typovo zosúladilo s ostatnými značkami v portfóliu spoločnosti Wienerberger.

„Nové logo Tondach je produktové logo koncernu Wienerberger s charakteristickým plamienkom, medzi ktoré patria aj logá Terca, Porotherm a Argeton.“ vysvetľuje Vladimír Šablica, konateľ Tondach Slovensko. „Chceme tak spotrebiteľom dať jasne najavo, že dokážeme ponúknuť komplexné riešenie pre stavbu domu, nakoľko máme v portfóliu riešenia pre steny, strechy aj fasády,“ dodáva Vladimír Šablica. Zmenu identity má dopĺňať aj, v súčasnosti už aktuálny, claim „Riešenie pre strechu.“  

Proces rebrandingu spoločnosť odštartovala ešte v decembri 2017 a bude trvať približne do marca 2018, pričom počas tohto obdobia sa postupne bude meniť na všetkých nosičoch a firemných materiáloch staré logo za nové. Webové stránky tondach.sk sú už v súčasnosti presmerované na www.wienerberger.sk.

Zákazníci aj obchodní partneri budú postupne do konca februára 2018 informovaní o uvedených zmenách prostredníctvom špeciálnej marketingovej kampane. Na nový štýl marketingovej komunikácie neprechádza značka Tondach len na Slovensku, ale v rámci celého koncernu Wienerberger.

Nové logo značky:

Zdroj: Tondach

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.