09.05.2018, 16:27

Ebix posilňuje komunikáciu spoluprácou s PR agentúrou Kharisma

Firma Ebix chce komunikovať kvalitu a jednoduchosť používania autokozmetiky Autoglym prostredníctvom PR agentúry Kharisma.

Ebix posilňuje komunikáciu spoluprácou s PR agentúrou Kharisma
Zdroj: Autoglym / Ebix

Široké portfólio produktov britskej autokozmetiky Autoglym zahŕňa produkty od ochrany laku a jeho korekcie, údržby interiéru, či skiel a kolies auta. Všetky produkty sú biologicky odbúrateľné a nezaťažujú životné prostredie. Je držiteľom dvoch certifikátov britskej kráľovskej rodiny a na trhu je už viac ako 50 rokov.

V Kharisme sme od začiatku videli nadšenie pre naše produkty a páčila sa nám ich vízia, kam sa dá posunúť povedomie o značke a zlepšiť tak informovanosť o potrebe ekologickej starostlivosti o auto,“ uvádza majiteľ firmy Ebix, Igor Zajac.

Spoluprácu  Kharismy a Ebixu bude prvýkrát možnosť vidieť na tlačovej konferencii 10. mája, kde budú predstavené ako hobby, tak aj profesionálne produkty Autoglym.

Vždy sa tešíme na spoluprácu, ak je klient pre svoje podnikanie zapálený a verí produktom, o ktorých chce informovať verejnosť. Je skvelé, že aj v oblasti autokozmetiky existuje možnosť rozhodnúť sa pre ekologickejšiu alternatívu a zachovať si pritom výborné vlastnosti a jednoduchosť používania produktu,“ uviedla Kristína Čambalová, riaditeľka agentúry Kharisma.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.