30.05.2018, 17:05

Budiš prichádza s novou príchuťou goji

Pre spotrebiteľov si pri tejto príležitosti pripravila Budiš súťaž.

Budiš prichádza s novou príchuťou goji
Zdroj: Budiš

Minerálna voda Budiš prichádza v rámci letnej sezóny a najmä tohtoročnej edície Hor sa na chatu s ďalšou lákavou spotrebiteľskou súťažou a svojim zákazníkom rozdá až 123 cien. Pri tej príležitosti tiež uvádza novú príchuť goji.

V rámci edície Hor sa na chatu, určenej pre všetkých tých, čo
radi vymenia ruch mesta za oddych na chate, podporuje Budiš aktívny oddych, radosť, pohyb a spätosť s našou prírodou. Práve preto je v hre chata s rozlohou 100 m2 a veľkou terasou od prvotriedneho slovenského výrobcu, SUV 4x4 Jeep Compass, špičkový offroad CAN-AM Traxter - značky, ktorá zvíťazila aj na tohtoročnom Rallye Dakar a tiež 120 reproduktorov svetoznámej značky JBL.

O okamžité výhry môžu súťažiť všetci tí, ktorí odošlú kód ukrytý na zadnej strane súťažnej etikety prostredníctvom SMS správy, alebo ho zaregistrujú priamo na stránke sutaz.budis.sk do 31.8.2017. Súťažné etikety je možné nájsť na 1,5 a 2 l flašiach neochutených minerálnych vôd a na 1,5 l flašiach s príchuťami pomaranč, červený pomaranč, citrón, ananás, grep a najnovšie aj príchuť goji, s ktorou Budiš prichádza práve pri uvedení súťaže.

Súťaž bude podporená najmä v letných mesiacoch. Vizuál súťaže bude aj na fóliách sixpackových balení vody, na predajniach ako paletové a stojanové vystavenie, k dispozícii sú aj paletové wrapy, ohrádky, preložky a cenovkové zvýrazňovače. Televízna a online podpora je naplánovaná na jún a júl.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.