11.06.2018, 08:52

Ďalší ročník Junior Bartender Challange opäť otestoval mladých barmanov

Junior Bartender Challange je vzdelávaco-súťažný program pre študentov stredných odborných škôl a hotelových akadémii odohrávajúci sa pod záštitou spoločnosti Pernod Ricard Slovakia. Štvrtý ročník priniesol študentom novinky v podobe individuálnych školení, ale vzdelával aj učiteľov.

Ďalší ročník Junior Bartender Challange opäť otestoval mladých barmanov
Zdroj: Pernod Ricard Slovakia

Aj tento rok organizátori Karol Domisch z Pernod Ricard Slovakia, Luboš Končok (Leroy, Brewhouse, Piano, Banská Bystrica, SCA, Vínšpacírka), a Luboš Rácz (Barkultur, Záhir) prešli 10 škôl, stretli sa s 200 žiakmi, precestovali 1800 km a strávili na školách 60 hodín, aby študentov naučili niečo viac o ich budúcej profesii. Okrem zaujímavých prednášok si mohli študenti tento rok vyskúšať aj extra školenia s Jameson ambasádorom Viktorom Miškom a Becherovka ambasádorom Marekom Polomským, ktorí im nadšene prezradili všetko o produktoch, ktorých ambasádormi sú. Tieto vedomosti i praktické tipy mohli následne zužitkovať pri veľkom finále.

Ďalšou novinkou tohto ročníka bol špeciálne strávený čas s učiteľmi, kde si sami prešli celým konceptom súťaže a organizátori im prezentovali niektoré zo školení, ktoré dostávajú ich žiaci. Veľký dôraz sa kládol na upozornenie na to, čomu a ako sa treba pri výučbe nových barmanov venovať, ako ich motivovať a dávať im podnety na sebe pracovať.

Samotné dvojdňové finále sa už tradične konalo v Banskej Bystrici, kde si finalisti mohli svoje zručnosti a vedomosti otestovať v štyroch disciplínach. V poslednej a zároveň najdôležitejšej mali za úlohu z jednej náhodnej ingrediencie, kreditu na nákup ďalších a alkoholovej bázy (Absolut Vodka, Beefeater, Jameson, Havana Club, Olmeca, Chivas Regal, Becherovka) vymyslieť a namiešať svoj drink pred porotou. Tá nakoniec usúdila, že v disciplínach najlepšie uspel Jonáš Havadej z prešovskej hotelovej akadémie.

Organizátori si úroveň tohto ročníka naozaj pochvaľovali a zhodli sa na tom, že nám na Slovensku rastie šikovná generácia mladých barmanv. „Drinky mali balans, kvalitu, nápad, originálny názov a k tomu aj skvelo chutili. Proste všetko, čo sa očakáva od drinkov  v zabehnutých baroch od profíkov s niekoľkoročnou praxou,“ zhodnotil za všetkých porotcov Karol Domisch zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorá sa aj takýmto spôsobom usiluje o upevňovanie barmanskej komunity.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.