hej.sk
StoryEditor

Internetový obchod Hej.sk rozdal tisíce výhier

26.06.2018, 10:15
Autor:
TSTS
V priebehu troch mesiacov rozdal viac ako 80-tisíc stieracích žrebov a okamžité výhry v hodnote 21-tisíc eur.

Súťaživosť Slovákov neopúšťa, najmä ak sú v hre hodnotné výhry. Potvrdzuje to aj bilancia kampane Tisíce výhier každý deň, ktorá vznikla pod taktovkou internetového obchodu Hej.sk. Ten v priebehu troch mesiacov rozdal viac ako 80-tisíc stieracích žrebov a okamžité výhry v hodnote 21-tisíc eur.

Internetový predajca Hej.sk odštartoval svoju poslednú kampaň s názvom Tisíce výhier každý deň v polovici marca. Išlo o masívnu kampaň, ktorá trvala tri mesiace. Zákazníci, ktorí si počas jej trvania nakúpili prostredníctvom e-shopu alebo kamenných predajní, získali spolu s nákupom stierací žreb. Zotrieť si mohli okamžitú vecnú výhru alebo zľavu na ďalší nákup. Šancu na výhru však mali hneď dvakrát. Tí, ktorí si svoje objednávky zaregistrovali prostredníctvom špeciálnej stránky, sa automaticky dostali do hry o osobný automobil.

Štatistiky kampane potvrdzujú, že medzi zákazníkmi sú spotrebiteľské súťaže stále obľúbené a motivujú ich k nákupu. ,,V priebehu troch mesiacov sme rozdali vyše 80-tisíc žrebov a odovzdali sme výhry v celkovej hodnote 21-tisíc eur,“ informovala Andrea Jankovcová, riaditeľka marketingu Hej.sk. Dodáva, že vďaka stieracím žrebom, ktoré obsahovali zľavu na ďalší nákup, ušetrili zákazníci 160-tisíc eur.

,,Kampaň Tisíce výhier každý deň nás utvrdila v tom, že Slováci sa do spotrebiteľských súťaží zapájajú stále s veľkou obľubou. Ich záujem dokonca priamoúmerne narastá s hodnotou výhier, čo je veľmi dobre pozorovateľné na posledných dvoch kampaniach, ktoré sme realizovali,“ vysvetľuje Jankovcová z Hej.sk. ,,Podobnú kampaň sme mali minulý rok. Vtedy bol hlavnou výhrou plnoautomatický kávovar v hodnote 750 eur. Vlani o výhru zabojovalo 40-tisíc zákazníkov a rozdali sme ceny v celkovej hodnote 11 400 eur,“ porovnáva riaditeľka marketingu.

Tvorcom kampane Tisíce výhier každý deň bol interný tím kreatívcov Hej.sk. Komunikácia prebehla za podpory televíznych a rádio spotov, vybraných influencerov, ale tiež online na webe, sociálnych sieťach a priamo na predajných miestach.

Kampaň podporili viaceré známe značky, ako Toyota, Whirlpool, Beko, Philips, Eta, Delonghi, Elektrolux, Cetelem a Arval.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 02:15