07.08.2018, 14:02

Zabudnite na PIN. Do mobilného bankovníctva prichádza nová značka. Je ňou PIE kód. Personal Identification Emoji

PIE kód je kombináciou štyroch obrázkov emodži a predstavuje novú alternatívu klasického PIN-u a je doplnkom biometrického prihlasovania cez odtlačok prsta alebo Face ID. Novinku prináša 365.bank, ktorá aktuálne funguje vo svojej beta prevádzke.

Zabudnite na PIN. Do mobilného bankovníctva prichádza nová značka. Je ňou PIE   kód. Personal Identification Emoji
Zdroj: 365.bank

Je krajší, ľahšie zapamätateľný, ale hlavne bezpečnejší ako PIN. Novovznikajúca 365.bank v rámci najnovšej verzie svojej mobilnej aplikácie prináša aj úplne unikátny PIE  kód.

„V poslednom čase sa veľa hovorí o emodži marketingu. Keďže sme mobilná banka, komunikácia pomocou emodži je pre nás prirodzená, našli sme však pre ne aj praktické využitie. Náš PIE kód slúži na prihlásenie do 365 appky a na autorizáciu platieb. Emodži tak pomáhajú zlepšiť bezpečnosť a používateľský zážitok klientom. Podarila sa nám nevšedná vec, zladiť záujmy marketingu a security, aby sme priniesli klientom niečo, čo si, verím, naozaj obľúbia,“ vysvetľuje Juraj Šnirc, head of 365.marketing.

V rámci PIE  kódu si môžete vybrať kombináciu štyroch z celkových 34 emodži. Prináša až 1,3 mil. rôznych možností, čo je133-násobne viac ako PIN. Dokonca je bezpečnejší ako 6-miestny PIN. Ocenia ho pritom aj tí, čo uprednostňujú prihlasovanie odtlačkom prsta alebo Face ID, pretože PIN-u by sa človek nikdy úplne nevyhol. Aj v takýchto prípadoch sa otvára priestor práve na PIE ako alternatívu PIN-u.

365 v PIE  kóde využíva vlastné, prekreslené ikony, ktoré vychádzajú zo štandardných emodži v smartfónoch. Niektoré z nich sú aj úplné nové, navrhnuté špeciálne pre 365.

365.bank, ako prvá „mobile first“ banka u nás, odštartovala v máji tohto roka beta verziu svojej mobilnej aplikácie pre prvých 2x 365 betatesterov. Čoskoro ju sprístupní ďalším používateľom, a to už tento víkend počas festivalu Grape. Pozvánku na vstup do bety bude možné získať v zóne 365 či už priamo na festivale alebo vo vybraných termínoch na námestiach v Košiciach a v B. Bystrici. Banka zároveň pracuje na tom, aby čoskoro spustila svoju aplikáciu aj do ostrej prevádzky.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.