Je krajší, ľahšie zapamätateľný, ale hlavne bezpečnejší ako PIN. Novovznikajúca 365.bank v rámci najnovšej verzie svojej mobilnej aplikácie prináša aj úplne unikátny PIE kód.
„V poslednom čase sa veľa hovorí o emodži marketingu. Keďže sme mobilná banka, komunikácia pomocou emodži je pre nás prirodzená, našli sme však pre ne aj praktické využitie. Náš PIE kód slúži na prihlásenie do 365 appky a na autorizáciu platieb. Emodži tak pomáhajú zlepšiť bezpečnosť a používateľský zážitok klientom. Podarila sa nám nevšedná vec, zladiť záujmy marketingu a security, aby sme priniesli klientom niečo, čo si, verím, naozaj obľúbia,“ vysvetľuje Juraj Šnirc, head of 365.marketing.
V rámci PIE kódu si môžete vybrať kombináciu štyroch z celkových 34 emodži. Prináša až 1,3 mil. rôznych možností, čo je133-násobne viac ako PIN. Dokonca je bezpečnejší ako 6-miestny PIN. Ocenia ho pritom aj tí, čo uprednostňujú prihlasovanie odtlačkom prsta alebo Face ID, pretože PIN-u by sa človek nikdy úplne nevyhol. Aj v takýchto prípadoch sa otvára priestor práve na PIE ako alternatívu PIN-u.365 v PIE kóde využíva vlastné, prekreslené ikony, ktoré vychádzajú zo štandardných emodži v smartfónoch. Niektoré z nich sú aj úplné nové, navrhnuté špeciálne pre 365.
365.bank, ako prvá „mobile first“ banka u nás, odštartovala v máji tohto roka beta verziu svojej mobilnej aplikácie pre prvých 2x 365 betatesterov. Čoskoro ju sprístupní ďalším používateľom, a to už tento víkend počas festivalu Grape. Pozvánku na vstup do bety bude možné získať v zóne 365 či už priamo na festivale alebo vo vybraných termínoch na námestiach v Košiciach a v B. Bystrici. Banka zároveň pracuje na tom, aby čoskoro spustila svoju aplikáciu aj do ostrej prevádzky.