PR kampaň pre značku Waterdrop vytvorila agentúra Neopublic, ktorá zastrešuje komunikáciu na Slovensku a podieľa sa aj na promotion aktivitách: „Tešíme sa, že sa nám podarilo získať unikátnu značku Waterdrop, vďaka čomu môžeme byť aj my súčasťou jej uvedenia na náš trh. Sme presvedčení, že Slovensko je pripravené prijať inovácie zo zahraničia a motivovať ľudí k zmene spôsobu pitia vody, ktorá je bez cukru, konzervantov a plastov a navyše skvele chutí, “ dodala Lucia Gargulák, account manager z agentúry Neopublic.
Waterdrop k nám prichádza z Rakúska. Vďaka originálnemu nápadu ochutiť vodu malou kockou z výťažkov a extraktov zo superpotravín sa stal u našich susedov jednotkou na trhu. Nápad vytvoriť mikrodrink vznikol v hlave biznismena a zakladateľa značky Waterdrop, Martina Donalda Murraya, ktorý počas dlhých letov v lietadle nechcel piť sladené nápoje v plechovke a vodu nemal rád. Potreboval mikrodrink, ktorý by bol vytvorený zo zdraviu prospešných látok, bez pridaného cukru, plastu a mohol by ho mať stále pri sebe. Za 2 roky sa mu podarilo s pomocou profesionálneho tímu vedcov vytvoriť extrakt toho najlepšieho ovocia a bylín stlačených do malej kocky. Stačila už len čerstvá voda a jedinečný mikrodrink bol na svete.Waterdrop má celosvetovo unikátnu receptúru. Jej výroba vzniká z najkvalitnejších rastlín a ovocia z celého sveta. Tie sú špeciálnym procesom sušené a zbavené vody. Následne sú redukované na maximum ich esencie a výťažky z nich sa napokon extrahujú a stláčajú do malej kocky.
Tajomstvo trvanlivosti tohto výnimočného produktu spočíva v čerstvosti každého ovocia a výťažku rastlín, z ktorých je zložený. Neobsahuje žiadne umelé konzervačné látky pre zvýšenie trvanlivosti. Ovocie a rastlinné výťažky v obsiahnuté kocke, sa rozpustia až po kontakte s vodou.