10.04.2019, 13:44

Novinky z Instagramu: Slovenské mlieko je TAKÉ NAŠE

Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka (SZPM) a Slovenský mliekarenský zväz (SMZ), ktorí svoje aktivity na podporu zvýšenia spotreby slovenského mlieka a mliečnych výrobkov realizujú prostredníctvom Mliečneho fondu, sa rozhodli o budovanie vzťahu s mladšou generáciou aj prostredníctvom Instagramu. Ich Instagramový profil nesie výstižný názov TAKÉ NAŠE, čo dokonale vystihuje komunikačné posolstvo Mliečneho fondu.

Novinky z Instagramu: Slovenské mlieko je TAKÉ NAŠE
Zdroj: Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka (SZPM) a Slovenský mliekarenský zväz (SMZ)

Instagram sa stal fenoménom súčasnej doby. Je mladý, krásny, trendový a milujú ho užívatelia na celom svete. Inak tomu nie je ani u nás, momentálne je registrovaných viac ako milión slovenských užívateľov. A ako najlepšie osloviť mladú a modernú cieľovú skupinu?

 „Vo svojich informačných a propagačných aktivitách dlhodobo komunikujeme pozitívny prínos konzumácie mlieka a mliečnych výrobkov na zdravie ľudí. Je logické, že sa snažíme spotrebiteľov presvedčiť, aby si  vyberali tie slovenské. A prečo práve slovenské? Pretože sú tradičné, kvalitné, čerstvé, bezpečné, šetria životné prostredie a dávajú prácu Slovákom. Skrátka sú „TAKÉ NAŠE“. Aj rovnomenný Instagramový profil sme zriadili preto, aby sme prepojili všetko, čo je akýmkoľvek spôsobom späté s prvovýrobou a spracovaním mlieka na Slovensku. K slovenskému mlieku a mliečnym výrobkom sa viaže história, tradície, krásna príroda, ale aj bohatosť chutí a množstvo receptov,“ hovorí Margita Štefániková, riaditeľka Slovenského zväzu prvovýrobcov mlieka.

„Cieľom komunikácie je propagácia slovenských mliečnych výrobkov, ktoré by mali byť prirodzenou súčasťou nášho jedálnička. Žiaľ, na Slovensku stále zaostávame za Svetovou zdravotníckou organizáciou odporúčanou spotrebou mlieka a mliečnych výrobkov 220 kg na osobu a rok. K povzbudeniu konzumácie mliečnych výrobkov na Instagrame chceme prispieť krásnym obsahom, skvelými fotografiami, videami z mliečneho baru a užitočnými informáciami,“ hovorí Stanislav Voskár, prezident Slovenského mliekarenského zväzu.

Ak vám nie sú ľahostajné slovenské výrobky, ktorých korene výroby siahajú často do dávnej histórie našich starých mám vrátane prvovýroby a spracovania mlieka, potom je pre vás Instagramový profil TAKÉ NAŠE ako stvorený. Slovenskí prvovýrobcovia a spracovatelia mlieka veria, že sa stane obľúbeným a vyhľadávaným profilom užívateľov slovenského Instagramu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.