03.07.2019, 12:12

Coca-Cola chce na Slovensku rásť v segmente vôd

Minerálnou vodou Römerquelle po novom cieli na on-the-go zákazníkov.

Coca-Cola chce na Slovensku rásť v segmente vôd
Zdroj: Coca-Cola

„Minerálna voda Römerquelle v sklenených fľašiach je na Slovensku už niekoľko rokov obľúbená v segmente zákazníkov Horeca. V tomto roku však reagujeme jej väčšou expanziou na rastúci dopyt a čoraz vyššiu popularitu u zákazníkov, ktorí ju poznajú napríklad aj z rakúskeho trhu. Portfólio v Horeca sme rozšírili o ochutený variant Römerquelle Lemongrass a v marci sme uviedli na trh 0,5l PET fľaše, primárne určené pre tzv. on-the-go zákazníkov, napríklad na čerpacích staniciach, trafikách a podobne. Predpokladáme, že táto expanzia povedie k rastu spoločnosti v segmente vôd,“ približuje Kateřina Hladíková, brand manager pre značku Romerquelle CZ/SK.

Primárnou cieľovou skupinou značky sú, podľa jej slov, ľudia, ktorí vyhľadávajú kvalitnú minerálnu vodu primárne vo veku 25-45 rokov.

Römerquelle je predovšetkým kvalitná rakúska voda s dlhoročnou tradíciou. Jej prameň je viac ako 5300 rokov starý a spája sa s ním aj zaujímavý príbeh - podľa legendy si vodou Römerquelle vyliečil vojnové zranenia cisár Marcus Aurelius. Jej balenie – zelená sklenená fľaša a skrutkovací uzáver – už dnes môžeme nazvať ikonickým. Zákazníci v segmente Horeca teraz navyše môžu exkluzívne ochutnať ochutený variant Römerquelle Lemongrass.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.