StoryEditor

Slovenská sporiteľňa odhalila svoj koncept na Pohodu, čakajú nás praktické aj zábavné aktivity

10.07.2019, 16:19
Autor:
TSTS
Pozrite sa do zákulisia tvorby komunikačného konceptu na Pohodu pre Slovenskú sporiteľňu od agentúry Zaraguza a produkčnej agentúry Promea Communication.

Predstavte si, že na prezentácii pre jeden z najväčších brandov na Slovensku poviete, že plánujete umiestniť 7 metrovú ružovú sochu nahej ženy ako centrálny prvok v ich zóne na Pohode. A predstavte si, že klient ten nápad zoberie hneď na prvom stretnutí.

Ale späť na začiatok. Slovenská sporiteľňa prináša do takmer všetkých stánkov na Pohodu bezkontaktné platenie mobilom, kartou či hodinkami. Zadanie pre agentúru bolo teda jasné: Ukážte ľuďom, že sme moderný brand, ktorý im na Pohode reálne uľahčí život.

„Robiť komunikačný koncept na Pohodu pre tak odvážneho klienta, ako je Slovenská sporiteľňa je výzva. Najmä preto, že zaujať na festivale bankovou komunikáciou je pomerne náročné. Z komunikačných výsledkov z minulých rokov vieme, že ľudia si z festivalovej komunikácie pamätajú najmä veľké a žiarivé atrakcie. Ale my sme nechceli byť prvoplánoví. Na Pohodu predsa nesieme reálny dôkaz našej modernosti a relevancie – bezkontaktné platenie. Naším cieľom teda bolo vytvoriť  koncept, ktorý bude mixom výrazného a užitočného,“ hovorí Eva Myjavcová senior copywriter zo Zaraguzy. 

A tak vznikol koncept: Pohoda BEZ starostí: Práve slovíčko BEZ sa stalo kľúčovým prvkom komunikácie. BEZkontaktné platby zákazníkov zbavujú starostí s hľadaním peňaženky, drobných, či čakania na výdavok. Ďalšia  BEZ komunikácia zbavuje ľudí starostí s typicky festivalovými problémami ako sú čakanie v radoch, hľadanie stratených vecí či ľudí, nuda medzi festivalmi či otravný hmyz. Súčasťou  aktivít je tak napríklad Pohoda BEZ čakania pri vstupe na festival. Pred začatím festivalu si totiž môžete vymeniť svoj lístok na pásku v krajských pobočkách SLSP. Mimochodom, dnešok je posledným dňom, kedy ešte lístok vymeníte na pobočke za pásku, doteraz tak urobilo viac než 5 000 ľudí.

Sporka zóna bude chránená špeciálnymi ekologickými odpudzovačmi hmyzu, takže si ju návštevíci vychutnajú bez komárov. Zaraguza Návštevníkov zbavujeme aj starostí s nevydarenými stories – komando vymakaných nosičov poslúži návštevníkom ako statív. Nosiči divákov zdvihnú do výšky, a tak vznikne storka bez pokazeného výhľadu. Zaraguza Pre tých, ktorí si nikdy nie sú istí, kde nechali svoje veci, sme pripravili špeciálnu story, ktorá pomôže zachrániť stratený telefón. Stačí, si ju nastaviť ako pozadie obrazovky a ten, kto stratený mobil nájde, bude vedieť, kam ho má vrátiť.

Zaraguza

Prvýkrát bude na Pohode aj Sporka Science&Magic zóna – počas dňa špeciálne miesto s prednáškami svetových vedcov z CERNu a počas noci zóna 18+ s kabaretom.

Večer je pre návštevníkov pripravená vesmírna projekcia priamo na stan a tiež jedno z najkrajších vizuálnych lákadiel tohto ročníka Pohody – inštalácia 7 metrovej ženy vznášajúcej sa akoby v BEZtiažovom stave. Tento rok BEZ zážitkov jednoducho neodídete. 

01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 04 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 05 - Modified: 2023-10-04 14:23:04 - Feat.: - Title: Soňa Kaprálová: S hrdosťou hlásim, že robím to, čo ma baví!
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 00:02