16.09.2019, 12:42

Milka v novej kampani poukazuje na alpský pôvod mlieka vo svojej čokoláde

Realizáciu kampane v Česku a na Slovensku má na starosti agentúra Peppermint

Milka v novej kampani poukazuje  na alpský pôvod mlieka vo svojej čokoláde
Zdroj: Milka

Jesennú reklamnú kampaň venuje značka Milka tomu, ako získava mlieko na výrobu svojej čokolády. Táto základná surovina pochádza z rodinných fariem v alpskom regióne, kde sa tradícia chovu kráv odovzdáva z generácie na generáciu. Samotných fariem je zhruba osemsto, všetky sa nachádzajú v alpských údoliach či podhorí a v priemere majú šesťdesiat kráv. Milka v kampani s mottom ´Výnimočnosť spočíva v maličkostiach´ necháva v animovanom spote nahliadnuť do chodu takej rodinnej alpskej farmy. Príbeh ukáže v televízii aj na sociálnych sieťach.

„Mlieko je jedným z hlavných zdrojov príjmov farmárov v tomto regióne a pre nás je udržiavanie tejto tradície, ktorá vznikla pred sto dvadsiatimi rokmi spoločne so značkou Milka, dôležité,“ hovorí Jakub Barvínek, manažér značky Milka, a dodáva: „V alpskom regióne sa nachádzajú svieže zelené lúky a je tu mierna klíma, čo vytvára výborné podmienky na chov kráv, ktoré potom dávajú vysoko kvalitné mlieko. Aby sme podporili oznámenie reklamnej kampane, pozvali sme spoločne s chovateľmi na farmy médiá i influencerov. Na webovom profile milka.sk potom môžu spotrebitelia súťažiť o rodinný zájazd do Álp.“

Ruka v ruke s podporou lokálnych farmárov ide aj záväzok značky Milka o ochrane alpských hôr. V spolupráci s rakúskym národným parkom Vysoké Taury vedie projekt ´Fialová miluje zelenú´, ktorý sa zameriava na zachovanie biodiverzity v danej oblasti. Vďaka projektu by si nielen návštevníci Álp mali uvedomiť ich jedinečnosť.

 Milka ako značka vznikla spojením dvoch slov ´milch´ a ´kakao´. Túto ďalšiu svoju základnú surovinu od roku 2018 nakupuje prostredníctvom programu Cocoa Life, zameraného na trvalo udržateľné pestovanie kakaa. Na konci tohto roka by mala jeho prostredníctvom získavať už 100 % kakaa, ktoré na výrobu svojej čokolády používa. Vďaka tomuto programu pomáha Milka zlepšiť pozíciu 200 000 pestovateľov kakaa a do roku 2022 zlepšiť život viac ako milióna ľudí v komunitách, ktoré sa venujú pestovaniu kakaa.

Reklamný spot vzišiel z dielne Wieden + Kennedy. Realizáciu kampane v Česku a na Slovensku má na starosti agentúra Peppermint.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.