StoryEditor

Milka v novej kampani poukazuje na alpský pôvod mlieka vo svojej čokoláde

16.09.2019, 12:42
Autor:
TSTS
Realizáciu kampane v Česku a na Slovensku má na starosti agentúra Peppermint

Jesennú reklamnú kampaň venuje značka Milka tomu, ako získava mlieko na výrobu svojej čokolády. Táto základná surovina pochádza z rodinných fariem v alpskom regióne, kde sa tradícia chovu kráv odovzdáva z generácie na generáciu. Samotných fariem je zhruba osemsto, všetky sa nachádzajú v alpských údoliach či podhorí a v priemere majú šesťdesiat kráv. Milka v kampani s mottom ´Výnimočnosť spočíva v maličkostiach´ necháva v animovanom spote nahliadnuť do chodu takej rodinnej alpskej farmy. Príbeh ukáže v televízii aj na sociálnych sieťach.

„Mlieko je jedným z hlavných zdrojov príjmov farmárov v tomto regióne a pre nás je udržiavanie tejto tradície, ktorá vznikla pred sto dvadsiatimi rokmi spoločne so značkou Milka, dôležité,“ hovorí Jakub Barvínek, manažér značky Milka, a dodáva: „V alpskom regióne sa nachádzajú svieže zelené lúky a je tu mierna klíma, čo vytvára výborné podmienky na chov kráv, ktoré potom dávajú vysoko kvalitné mlieko. Aby sme podporili oznámenie reklamnej kampane, pozvali sme spoločne s chovateľmi na farmy médiá i influencerov. Na webovom profile milka.sk potom môžu spotrebitelia súťažiť o rodinný zájazd do Álp.“

Ruka v ruke s podporou lokálnych farmárov ide aj záväzok značky Milka o ochrane alpských hôr. V spolupráci s rakúskym národným parkom Vysoké Taury vedie projekt ´Fialová miluje zelenú´, ktorý sa zameriava na zachovanie biodiverzity v danej oblasti. Vďaka projektu by si nielen návštevníci Álp mali uvedomiť ich jedinečnosť.

 Milka ako značka vznikla spojením dvoch slov ´milch´ a ´kakao´. Túto ďalšiu svoju základnú surovinu od roku 2018 nakupuje prostredníctvom programu Cocoa Life, zameraného na trvalo udržateľné pestovanie kakaa. Na konci tohto roka by mala jeho prostredníctvom získavať už 100 % kakaa, ktoré na výrobu svojej čokolády používa. Vďaka tomuto programu pomáha Milka zlepšiť pozíciu 200 000 pestovateľov kakaa a do roku 2022 zlepšiť život viac ako milióna ľudí v komunitách, ktoré sa venujú pestovaniu kakaa.

Reklamný spot vzišiel z dielne Wieden + Kennedy. Realizáciu kampane v Česku a na Slovensku má na starosti agentúra Peppermint.

01 - Modified: 2018-02-09 12:53:41 - Feat.: 0 - Title: Milka vo valentínskej kampani predstavila (ne)všedných básnikov 02 - Modified: 2018-07-19 08:28:57 - Feat.: 0 - Title: Milka, Oreo a Halls si zahrali vo videoklipe kapely Slza 03 - Modified: 2018-12-11 09:11:41 - Feat.: 0 - Title: Milka postavila vianočné mestečko. V nákupnom centre 04 - Modified: 2019-04-08 12:18:08 - Feat.: 0 - Title: Milka obnovuje zabudnutú tradíciu vajíčkobrania
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 00:38