26.05.2020, 10:20

Haribo oslavuje sto rokov

Rodinnú spoločnosť, ktorú v roku 1920 založil Hans Riegel senior, dnes spravuje tretia generácia jeho potomkov.

Haribo oslavuje sto rokov
Zdroj: Haribo

Tento rok je to presne sto rokov, čo svetlo sveta uzreli ovocné želatínové cukríky Haribo, ktoré sú od založenia firmy súčasťou každodenného života generácií ľudí. Hlavným a historicky nemenným mottom je prinášať ľuďom radosť a spríjemniť im spoločné chvíle.

Spoločnosť Haribo bude oslavovať svoje storočné výročie počas celého roka. Súčasťou osláv je aj veľká spotrebiteľská súťaž o stovky rodinných cien a zážitkov, ktorá bude prebiehať od 11. mája do polovice júla. Tá bude komunikovaná ako v rámci televízneho spotu, tak online a v mieste predaja. Významnému výročiu sú prispôsobené webové stránky, vizuály aj komunikácia na sociálnych sieťach.

​Rodinnú spoločnosť, ktorú 13.decembra 1920 založil Hans Riegel senior, dnes spravuje tretia generácia jeho potomkov. Haribo, skratka pre HAns RIegel BOnn, je svetovým lídrom segmentu ovocných želatínových cukríkov a cukríkov zo sladkého drievka a jeho reklamný slogan „Haribo chutí malým, rovnako ako aj dospelým!“ používaný od polovice 60. rokov je trefný aj v súčasnosti. Tancujúci, dnes Zlatý macko, ktorého v roku 1922 vytvoril sám zakladateľ spoločnosti, je už kultovou postavou a ním inšpirované cukríky sú dodnes vlajkovou loďou spoločnosti. Veď denne sa ich celosvetovo vyrobí 160 miliónov kusov.

„Oslavy stého výročia spoločnosti sú pre nás tento rok kľúčové a väčšina aktivít je smerovaná práve na túto príležitosť. V našich očiach to neznamená, že oslavujeme ‚úctyhodný vek‘, naopak, stovka pre nás znamená mladosť,“ usmieva sa marketingová manažérka spoločnosti Haribo pre Česko a Slovensko Michaela Spickett.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.