Mattoni
StoryEditor

Mattoni podporí reštaurácie. Chce pomôcť so zvýšením návštevnosti

02.07.2020, 09:50
Autor:
TSTS
Značky Pepsi a Schweppes vysielajú na pomoc svoje food truck a bary, ktoré oživia reštaurácie, záhradky a ďalšie miesta.

Najväčší producent nealkoholických nápojov u nás, spoločnosť Mattoni 1873, spustila od polovice júna program, ktorý má reštauráciám pomôcť vyrovnať sa so súčasnou náročnou situáciou. Prispieť k záchrane ohrozených podnikov je jedným z kľúčových cieľov ich obchodných a marketingových aktivít. Za reštauráciami, pohostinstvami, barmi, ale napríklad aj stánkami s občerstvením prichádza Mattoni 1873 s pestrou škálou podpory – od vybavenia záhradiek až po rôzne formy marketingových aktivít, ktoré podnikom pomôžu opäť nalákať zákazníkov. Ich návštevnosť chce zvýšiť napríklad aj zážitkovými a gastronomickými truckmi, ktorých zisky pôjdu priamo majiteľom jednotlivých pohostinstiev. 

„Reštaurácie a pohostinstvá  čelia veľkým hrozbám. Je im preto treba bez odkladu pomôcť. Leto bude rozhodujúce. Obmedzené cestovanie, malý turistický ruch, obmedzená návštevnosť či otváracia doba a reštrikcie.To všetko pohostinstvám a reštauráciám rozhodne neprospieva,“ vraví Ondřej Postránský, riaditeľ strategického marketingu Mattoni 1873.

Pre reštaurácie preto vznikol komplexný program, ktorý zahŕňa tak ako priamu marketingovú podporu jednotlivých reštaurácií, tak aj celú radu produktových ponúk. Spoločnosť Mattoni 1873, ktorá od roku 2018 distribuuje v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku, tiež produkty z portfólia spoločnosti PepsiCo, dodáva svoje produkty do tisícov českých a slovenských podnikov. „Aj keď sme aj my uzavretím reštaurácií a pohostinstiev prišli o tržby, veríme, že je nevyhnutné podať im pomocnú ruku. A teší nás, že sa táto pomoc už v prvých dňoch stretla s veľkým záujmom,“ dodáva Postránský.

Unikátna digitálna podpora a zisky z foodtrucku pohostinstvám    

Značky z portfólia Mattoni 1873 Pepsi a Schweppes spustili program, ktorý má pomôcť priamo zvyšovať návštevnosť reštaurácií. Podľa Michala Šlechty, manažéra značky Pepsi, je potrebné ľudí povzbudiť, aby sa do reštaurácií začali vracať a zaistiť, aby bola pre nich návšteva zážitkom. Podľa toho dostal program aj svoj pracovný názov: Oživ svoj podnik. „Záchranou pre reštaurácie bude, keď sa do nich vrátia zákazníci. A to je pre nás kľúčový cieľ, ktorému prispôsobujeme všetky aktivity v najbližšom období,“ dodáva k tomu Šlechta. Napríklad reštaurácie môžu získať bezplatnú online kampaň, ktorá im pomôže osloviť stotisíce návštevníkov. Ide o unikátnu digitálnu podporu, ktorú stovkám prevádzok poskytnú profily Pepsi a Schweppes na sociálnych sieťach. Každá reštaurácia alebo pohostinstvo, ktoré sa do programu zapoja, získajú nemalú mediálnu podporu s cieľom prilákať do nich zákazníkov. „Každý post by mal mať zásah okolo 7,5 tisíca ľudí v okolí danej reštaurácie. Počítame, že do akcie zapojíme až 400 reštaurácií, a programom oslovíme celkom 3 milióny potencionálnych zákazníkov,“ hovorí Šlechta.

Značky Pepsi a Schweppes vysielajú na pomoc svoje food truck a bary, ktoré oživia reštaurácie, záhradky a ďalšie miesta. Podľa Šlechty všetok zisk, ktorý vznikne predajom nápojov či jedla vďaka týmto aktivitám, pôjde priamo majiteľom podnikov. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 00:33