11.09.2020, 15:15

Kampaň slovenských potravín „bez éčok“ Farmfoods pod taktovkou agentúry ČOSI

Koncept slovenských farmárskych potravín bez „éčok“ a prídavných látok otvorí v Bratislave štyri vlastné predajne.

Farmfoods, koncept slovenských farmárskych potravín bez „éčok“ a prídavných látok, otvorí v priebehu mesiaca v Bratislave štyri vlastné predajne, v OC Vivo (10. 9.), River Parku (17. 9.), v EUROVEA (24. 9) a na Kamennom námestí v bývalom Priore (1. 10.).

„Okrem toho plánujeme do konca roka otvoriť v Bratislave predajne aj v kancelárskom komplexe Westend a v OD Saratov v Dúbravke,“ hovorí výkonný riaditeľ siete Farmfoods Tomáš Németh. „Koniec – koncov naša bratislavská predajňa na Bzovíckej ulici patrí do našej top 3 z pohľadu tržieb.“

Promo k otvoreniu nových bratislavských predajní pripravila agentúra ČOSI.
Maroš Kemény, managing director ČOSI: „Opening kampaň je vždy hlavne o zásahu a jeho frekvencii. Preto bez komplikovaných kreatívnych kľučiek - signálnou metaforou vidieckeho rozhlasu bratislavčanom jednoducho a priamo oznamujeme, že do hlavného mesta konečne zavítali tradičné chute slovenského vidieka.” Brand nových predajní vznikol v spolupráci s architektmi LUKNAR – ATRIV ARCHITEKTI.

Zdroj: Farmfoods

​Koncept má dnes zalistovaných celkovo vyše 800 položiek, z toho viac ako 500 z vlastnej produkcie. Desať agrospoločností spojených pod značkou Farmfoods začalo predávať svoje výrobky najskôr v pojazdných predajniach a pred štyrmi rokmi otvorili prvú kamennú predajňu v Rožňave. Už na začiatku mali v pláne vybudovať viac ako 60 obchodov, v súčasnosti má sieť 38 predajných miest po celom Slovensku.

„Našimi najpredávanejšími artiklami sú mliečne výrobky, najmä jogurty z vlastnej farmy a mliekarne v Dubníku a kuracie mäso z Kráľovho Brodu. Na krk im svojou obľúbenosťou dýchajú spracované mäsové výrobky najmä klobásy, párky, slaniny, salámy ako aj steaky a iné čerstvé mäsá z našej mäsovýroby z Rožňavy,“ pokračuje Németh.

Korona kríza a medializácia bezpečnosti a hygieny potravín posilnila postavenie lokálnych potravín a záujem zákazníkov o nákupy v malých predajniach rastie. „Ľudia si začali vo väčšej miere uvedomovať, aké je dôležité nielen to, čo jeme, ale aj akým spôsobom sa to na náš tanier dostalo,“ hovorí Németh.

Celú cestu z fariem priamo na zákazníkov tanier presne definuje tzv. Farmfoods koncept, teda filozofia stojaca na pilieroch ZDRAVÁ PÔDA – ZDRAVÉ RASTLINY – ZDRAVÉ ZVIERATÁ - ZDRAVÉ POTRAVINY – ZDRAVÍ ĽUDIA – NENARUŠENÁ KRAJINA.

Zdroj: Farmfoods

​V roku 2017 získalo osem firiem z projektu Farmfoods dotáciu 7,3 milióna eur. Takto vyčlenené peniaze (podobne boli v tejto Výzve v tom istom čase podporené desiatky podobných agrosubjektov sumou spolu 95,35 mil. eur), majú aspoň čiastočne vyvážiť hendikep slovenských drobných farmárov voči zahraničnej masovej produkcii veľkých korporácií a hypermarketov.

Z prisľúbenej dotácie projekt Farmfoods doteraz vyčerpal necelých 2,7 milióna eur. K dnešnému dňu vytvoril 216 nových pracovných miest, ďalších sto vznikne postupne rozširovaním siete.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.