02.11.2020, 09:37

dm mení cenovky. Majú zabezpečiť lepšiu orientáciu

Značka bude postupne prechádzať na komunikáciu predajných cien prostredníctvom cenovkových pásov.

dm mení cenovky. Majú zabezpečiť lepšiu orientáciu

V rámci dlhodobej stratégie podpory udržateľných výrobkov – produktov certifikovanej prírodnej kozmetiky, drogérie a produktov biopotravín sa dm kvôli lepšej orientácii zákazníkov v sortimentnej ponuke rozhodla nasadiť nové cenovky. Pomocou pre zákazníkov sa tak od septembra tohto roka stali nové, zelené cenovky, pričom produkty prírodnej certifikovanej kozmetiky a produkty biopotravín majú navyše aj piktogram BIO. Spolu s týmito označeniami pribudli na regály dm aj cenovky označujúce produkty lokálnych slovenských výrobcov, ktoré sú označené slovenskou vlajkou. Orientáciu v sortimente potravín sa dm rozhodla uľahčiť aj zákazníkom s intoleranciami na laktózu a lepok alebo vegánom, a to označeniami príslušnými piktogramami.

„Naším cieľom bolo zjednodušenie orientácie v sortimente ekologickej drogérie, prírodnej kozmetiky a biopotravín, pomôcť pri výbere potravín pre našich zákazníkov s intoleranciami, ako aj zvýrazniť produkty slovenských výrobcov na pultoch našich predajní ako súčasť našej podpory malých lokálnych výrobcov kozmetiky a potravín,“ povedal Igor Černošík, sortimentný manažér dm drogerie markt.

Zmena nastala aj pri komunikácii dlhodobej cenovej stratégie, pričom označenie „Vždy výhodne“ s informáciou o poslednom zvýšení predajnej ceny je k dispozícii na každej cenovke. Cieľom je komunikovať zákazníkom, že ich nákup v dm je a vždy bude výhodný. Dlhodobo atraktívne predajné ceny prispejú k budovaniu a podpore ich dôvery v značku dm. Zmenami prešli aj cenovky určené na novinky, ktoré označujú každý novozalistovaný produkt v trvaní 90 dní, ako i cenovky na dopredaj vylistovaných produktov, kde pribudla informácia o predchádzajúcej predajnej cene a farba cenovky sa zmenila z červenej na bielu. Novinkou sú aj cenovky s nápisom „Limitovaná edícia“, označujúce produkty, ktoré sú v sortimente dočasne, teda do vypredania zásob.

Zdroj: dm

​Do konca tohto kalendárneho roka nastane zmena aj pri cenovkách v sortimente dekoratívnej kozmetiky. dm bude postupne prechádzať na komunikáciu predajných cien prostredníctvom cenovkových pásov, ktoré by mali zjednodušiť a sprehľadniť orientáciu zákazníka pri predajných cenách v tomto segmente. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.