StoryEditor

dm mení cenovky. Majú zabezpečiť lepšiu orientáciu

02.11.2020, 08:37
Autor:
TSTS
Značka bude postupne prechádzať na komunikáciu predajných cien prostredníctvom cenovkových pásov.

V rámci dlhodobej stratégie podpory udržateľných výrobkov – produktov certifikovanej prírodnej kozmetiky, drogérie a produktov biopotravín sa dm kvôli lepšej orientácii zákazníkov v sortimentnej ponuke rozhodla nasadiť nové cenovky. Pomocou pre zákazníkov sa tak od septembra tohto roka stali nové, zelené cenovky, pričom produkty prírodnej certifikovanej kozmetiky a produkty biopotravín majú navyše aj piktogram BIO. Spolu s týmito označeniami pribudli na regály dm aj cenovky označujúce produkty lokálnych slovenských výrobcov, ktoré sú označené slovenskou vlajkou. Orientáciu v sortimente potravín sa dm rozhodla uľahčiť aj zákazníkom s intoleranciami na laktózu a lepok alebo vegánom, a to označeniami príslušnými piktogramami.

„Naším cieľom bolo zjednodušenie orientácie v sortimente ekologickej drogérie, prírodnej kozmetiky a biopotravín, pomôcť pri výbere potravín pre našich zákazníkov s intoleranciami, ako aj zvýrazniť produkty slovenských výrobcov na pultoch našich predajní ako súčasť našej podpory malých lokálnych výrobcov kozmetiky a potravín,“ povedal Igor Černošík, sortimentný manažér dm drogerie markt.

Zmena nastala aj pri komunikácii dlhodobej cenovej stratégie, pričom označenie „Vždy výhodne“ s informáciou o poslednom zvýšení predajnej ceny je k dispozícii na každej cenovke. Cieľom je komunikovať zákazníkom, že ich nákup v dm je a vždy bude výhodný. Dlhodobo atraktívne predajné ceny prispejú k budovaniu a podpore ich dôvery v značku dm. Zmenami prešli aj cenovky určené na novinky, ktoré označujú každý novozalistovaný produkt v trvaní 90 dní, ako i cenovky na dopredaj vylistovaných produktov, kde pribudla informácia o predchádzajúcej predajnej cene a farba cenovky sa zmenila z červenej na bielu. Novinkou sú aj cenovky s nápisom „Limitovaná edícia“, označujúce produkty, ktoré sú v sortimente dočasne, teda do vypredania zásob.

dm

​Do konca tohto kalendárneho roka nastane zmena aj pri cenovkách v sortimente dekoratívnej kozmetiky. dm bude postupne prechádzať na komunikáciu predajných cien prostredníctvom cenovkových pásov, ktoré by mali zjednodušiť a sprehľadniť orientáciu zákazníka pri predajných cenách v tomto segmente. 

01 - Modified: 2021-06-04 08:10:33 - Feat.: - Title: Víťazstvo pre štyri výrobky dm značiek v 10. ročníku programu Voľba spotrebiteľov 02 - Modified: 2021-05-03 09:46:05 - Feat.: - Title: dm vyvinula produkty vlastných značiek neutrálne k životnému prostrediu 03 - Modified: 2021-04-13 06:59:45 - Feat.: - Title: Biobavlnu nahradila viskóza. Nová alternatíva pre ekologicky zmýšľajúcich zákazníkov v dm 04 - Modified: 2021-03-18 12:02:03 - Feat.: - Title: dm pomáha rodinám v núdzi už desať rokov 05 - Modified: 2021-02-23 08:22:39 - Feat.: - Title: dm spúšťa kampaň na podporu produktov s obsahom vybraných bylín
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 15:41