16.03.2021, 17:40

Novinka od Tchibo pripraví skvelú kávu aj mliečne špeciality

Tchibo uvádza na trh plne automatický kapsulový kávovar Cafissimo milk s integrovaným zásobníkom na čerstvé mlieko.

Novinka od Tchibo pripraví skvelú kávu aj mliečne špeciality
Zdroj: Tchibo

Spoločnosť Tchibo uvádza na trh nový kapsulový kávovar Cafissimo milk, ktorý pripraví jednoduchým stlačením tlačidla cappuccino alebo latte macchiato či samotnú mliečnu penu s čerstvo napeneným mliekom. Od 15. marca do 4. apríla získajú zákazníci ku kávovaru za zvýhodnenú cenu s 20 kapsulami limitovanej edície zadarmo.

Cenovú promo akciu doplní hlavná marketingová podpora, ktorá na predstavenie nového produktu použije externé aj interné kanály. V rámci externej komunikácie pôjde o online kampaň s využitím klasických bannerov na rôznych platformách, optimalizáciu vyhľadávania a sociálne siete.

Ďalej je v pláne spolupráca s influencermi a súťaže. Dôležitou súčasťou kampane je tiež bartrová spolupráca, ktorej súčasťou je inzercia v lifestylových časopisoch. V neposlednom rade podporí uvedenie novinky na trh PR komunikácia. Z vlastných marketingových nástrojov firma na komunikáciu využije médiá ako newsletter, bannery, informácie na stránkach eshopu tchibo.sk a inzerciu v týždennom tlačenom magazíne Tchibo. 

Zdroj: Tchibo

​Pri dizajnovaní kávovaru Cafissimo milk sa návrhári inšpirovali populárnym retro štýlom. Kompaktný kávovar spája intuitívnu obsluhu s výhodami všetkých doterajších kávovarov radu Tchibo Cafissimo. Veľkosť nápojov je voliteľná od 30 až do 250 ml. Zásobník mlieka s veľkorysým objemom 400 ml je možné spolu s nespotrebovaným mliekom jednoducho odložiť do chladničky. Praktická je aj samočistiaca funkcia, automatická signalizácia potreby odvápnenia a vypnutie po 9 minútach.

„Naši zákazníci na kávovaroch oceňujú predovšetkým ich praktickosť a štýl. Novým kávovarom reagujeme na ich požiadavky a prinášame nenáročnosť používania spolu so štýlovým prevedením v jednom. Cafissimo milk na základe zvoleného druhu kávy pripraví nápoj pod optimálne vyladeným tlakom, či už ide o klasické espresso, caffè crema alebo mliečne špeciality ako cappuccino, caffè latte, ale tiež mliečnu penu, obľúbenú najmä u detí. Kávovar súčasne akceptuje individuálne požiadavky na množstvo vody či mlieka,“ približuje novinku Eva Kotýnková, Corporate Communications Manager spoločnosti Tchibo.

Zdroj: Tchibo

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.