08.04.2021, 11:09

Milión pre Kambodžu vďaka spoločnosti .pepper..field

Dvojica podnikateľov spustila projekt, ktorým pomáha.

Milión pre Kambodžu vďaka spoločnosti .pepper..field
Zdroj: .pepper..field

Značka .pepper..field, za ktorou stojí mladý odhodlaný pár Klára a David si svojim kvalitným Kampotským korením a príbehom nachádza obľubu aj na Slovensku. .pepper..field nedováža len korenie, ktoré férovo odkupuje od malých kambodžských farmárov, ale má aj vyšší zmysel a to primárne pomôcť ľuďom v Kambodži.

Pandémia COVID-19 si nevyberá a aj týchto farmárov a ich rodiny zasiahla tiež. Tak ako v iných krajinách, aj v celej Kambodži zastavila ekonomiku. „Momentálna situácia nie je jednoduchá na celom svete a v týchto rozvojových krajinách je, bohužiaľ, o dosť ťažšia. Preto sme neváhali ani minútu a minulý rok na jeseň sme prostredníctvom Hithit.com spustili kampaň Milión pre Kambodžu. Ako poďakovanie farmárom za ich dennodennú prácu na farmách, aby nám mohli naďalej dodávať skvelé Kampotské korenie,“ hovorí Klára Dohnalová zakladateľka značky .Pepper..field

Misia milión pre Kambodžu splnená

Cieľ bol jasný, milión pre 300 rodín malých farmárov. Ten sa podarilo splniť vďaka zákazníkom a nadšencom kvalitného Kampotského korenia - .pepper..woman a .pepper..man. Tí kúpou luxusných darčekových kaziet s korením k Vianociam automaticky prispeli na projekt Milión pre Kambodžu. Celkovo prispelo na tento úžasný projekt 552 ľudí a vyzbieralo sa vyše 1 mil. Kč. 

„Prvá polovica odovzdávania potravinovej banky prebehla 19. 02. 2021 a celkovo sme v spolupráci s členmi KPPA a pánom prezidentom rozdali 300 rodinám obrovské potravinové balíčky (každý 25 kg ryže,  dve obrovské balenie konzerv a dve veľké balenie multipackov nudlí). Ako poďakovanie za to, že aj vďaka ním môžeme mať Kampotské korenie a ochutnať tak kúsok z Kambodže. Druhú polovicu odovzdá zvyšok tímu v apríli,“ upresňuje Klára o úspešnom odovzdaní potravinovej banky a dodáva: „Kambodžu žiaľ zasiahla tretia vlna COVID-19. A teda veľmi nás teší , že sme stihli potravinovú banku rozdať pred vyhlásením lockdownu a naše rodiny majú čo jesť.“

Klára a David precestovali niekoľkokrát všetky provincie, spriatelili sa s khmermi, načúvali, čo ich najviac trápi, ale taktiež rozveselí. Cestou necestou narazili na oblasť Kampot a vtedy zistili, aké bohatstvo v podobe korenia, ale zároveň aj chudoba sa tam nachádza – 400 rodín farmárov s najlepším korením sveta, ale nulová podpora výkupu a možnosti exportu vďaka nedávnej genocíde červených khmerov, ktorá ekonomiku ochromila. Chceli sme dostať za hranice to najlepšie čo Kambodža má avšak férovo, transparentne, udržateľne a s priamym výkupom, aby sa peniaze v 100 percentnej výške dostali k rodinám – myšlienka projektu a značky .pepper..field bola na svete.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.