29.04.2021, 09:15

HEINEKEN Slovensko spustil pre svojich zákazníkov vylepšenú online platformu

Platforma Partner HEINEKEN bude sprístupnená od 3. mája.

HEINEKEN Slovensko spustil pre svojich zákazníkov vylepšenú online platformu
Zdroj: Adobestock

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko opätovne spustila digitálnu platformu Partner HEINEKEN. Jej cieľom je uľahčiť HORECA zákazníkom a maloobchodným prevádzkam prístup k aktuálnym informáciám či zefektívniť online nákup produktov.

HEINEKEN Slovensko výraznejšie posilňuje komunikáciu smerom k svojim zákazníkom cez digitálne platformy. V čase nepriaznivej pandemickej situácie sa rozhodol pripraviť novú a vylepšenú platformu pre svojich obchodných partnerov. Od 3. mája bude sprístupnená všetkým jej zákazníkom a maloobchodným prevádzkam s cieľom zjednodušenia komunikácie, procesov a samotného nákupu.

Platforma poskytuje možnosť rýchlej a jednoduchej registrácie, intuitívnej obsluhy, online nákupu 24 hodín/7 dní v týždni, akcií a ponúk. Zákazníci získajú prístup k celej ponuke pivných značiek, širokému portfóliu značkového alkoholu, doplnkov, ako aj nealkoholických nápojov.

„Je pre nás nesmierne dôležité byť neustále v kontakte s našimi zákazníkmi. Teraz, keď je obmedzený osobný kontakt, rozhodli sme sa čo najviac zefektívniť a najmä posilniť digitálnu komunikáciu. Práve preto sme spustili vylepšenú verziu našej digitálnej platformy pre zákazníkov Partner HEINEKEN. Novinkou je, že budeme našich obchodných partnerov včas a pravidelne informovať o dostupnosti skladových zásob. Taktiež budú dostávať informácie o akciách, v čo najväčšej miere im uľahčíme nákup a prístup ku všetkým produktom spoločnosti, keďže sme nielen výrobcom piva, ale aj významným importérom medzinárodných alkoholických značiek,“ uviedol Ladislav Ryboš, E-Commerce manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Partner HEINEKEN zároveň ponúka možnosť vzdelávať sa prostredníctvom informačno-edukačného portálu Horeca Academy. Ponúka napríklad možnosť prihlásenia personálu na školenie, online kurzy komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach alebo cenné informácie z oblasti gastro segmentu. „Naším cieľom je v najbližších dvoch rokoch motivovať a presunúť až 80 % našich zákazníkov do online priestoru,“ dodal L. Ryboš.

HEINEKEN Slovensko počas uplynulého roka sprístupnil nákup produktov cez predajný kanál pre koncových zákazníkov www.drinkies.sk. Dnes je z neho fungujúci e-shop s ponukou piva, radlerov a ciderov z portfólia HEINEKEN Slovensko, ale aj alkoholu, vín, či nealko sortimentu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.