04.06.2021, 09:59

Víťazstvo pre štyri výrobky dm značiek v 10. ročníku programu Voľba spotrebiteľov

O ocenenie sa tento rok uchádzalo 137 nových produktov v 45 kategóriách.

Víťazstvo pre štyri výrobky dm značiek  v 10. ročníku programu Voľba spotrebiteľov
Zdroj: dm drogerie

Výrobky dm značiek dmBio, Denkmit a Balea – zázvorovo-kurkumový 7-dňový shot, vonné perličky Golden Feeling a Sensual Fresh a pleťové sérum Vitamín C – boli ocenené v
10. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov ako najlepšie novinky roku 2021 vo svojich kategóriách, a to ovocné, zeleninové šťavy a funkčné nápoje, aviváže a pleťová kozmetika. O ocenenie sa tento rok uchádzalo 137 nových produktov v 45 kategóriách.

Program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý oceňuje nové a inovované produkty v oblasti rýchloobrátkového tovaru. Program sa zameriava na monitoring, ocenenie a podporu nových a inovovaných výrobkov alebo výrobkových radov uvedených na slovenský rýchloobrátkový trh počas predchádzajúceho takmer roka a pol. Jeho unikátnosť spočíva v spôsobe stanovenia výhercov, o víťazoch v jednotlivých kategóriách totiž rozhodujú samotní spotrebitelia.

Metodika programu

Do programu bolo možné prihlásiť nové alebo inovované výrobky uvedené na slovenský trh od januára 2020. Pri inovovaných výrobkoch mohlo ísť o technickú, ale aj o marketingovú inováciu. Po ukončení registrácie posúdila odborná porota, zložená zo zástupcov významných asociácií, zväzov a profesijných združení z oblasti retailu, výroby a komunikácie, všetky prihlásené výrobky, či vyhovujú stanoveným podmienkam programu, najmä však mieru inovácie a termín uvedenia produktov na trh.

Voľba víťazov prebehla na základe prieskumu uskutočneného na reprezentatívnej vzorke
2 000 respondentov, ktorí sú vybraní podľa stanovených kvót – vek, pohlavie, región a veľkosť miesta bydliska a tento rok hodnotili 137 nových produktov v 45 kategóriách. Respondenti hodnotili prihlásené výrobky na základe fotografií a opisov v sprievodných textoch. Produkty boli ocenené na základe skóre tvoreného celkovým dojmom (obal, značka a očakávania od produktu) a úmyslom opätovného nákupu. Váhy oboch častí na konečnom skóre sú ovplyvnené počtom respondentov so skúsenosťou s daným výrobkom. Víťazné produkty získavajú ročnú licenciu na logo a označenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka.

OCENENÉ VÝROBKY

Kategória pleťová kozmetika

Balea pleťové sérum Vitamin C

Pleťové sérum Vitamin C od značky Balea s obsahom vysokohodnotného vitamínu C s antioxidačným účinkom, ktorý chráni pleť pred vznikom vrások a vyhladzuje jemné línie, chráni pokožku pred škodlivými vplyvmi životného prostredia, intenzívne ju hydratuje a zjemňuje.

Zdroj: dm drogerie

Kategória aviváže

Denkmit vonné perličky Golden Feeling a Denkmit vonné perličky Sensual Fresh

Vonné perličky so sviežou dlhotrvajúcou vôňou Golden Feeling vhodné na všetky bežné druhy textílií, ako aj oblečenie z mikrovlákna, športové a funkčné oblečenie. 

Zdroj: dm drogerie

Kategória ovocné, zeleninové šťavy a funkčné nápoje

dmBio zázvorovo-kurkumový 7-dňový shot

Zázvorovo-kurkumový 7-dňový shot dmBio (sedem dávok po 40 ml) – zmes ovocných štiav so šťavou zo zázvoru a z kurkumy, s pomarančovou šťavou a s acerolovou dreňou s obsahom prírodného vitamínu C – je povzbudzujúci.

Zdroj: dm drogerie

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.