StoryEditor

Bepon má novú ponožkovú kampaň

15.05.2015, 14:00
Kampaň tvoria dve vlny, ktoré personifikujú ponožky a topánky do roly partnerov, kde topánky hľadajú „tú pravú“.

Bepon má novú kampaň, jej headline je „Vyberte si tú pravú - objavte kvality slovenských ponožiek“.

Kampaň prebieha v tlačených médiách (La Femme, Emma, Zdravie, Brejk, Šarm, Plus 7 dní), online podporuje Facebook a Bepon web. Komunikácia prebieha aj na miestach predaja cez POS materiály, na plochách vybraných nákupných centier, či postscreenmi v kinách a fitness centrách.

Obe vlny kampane pripravil Bepon a art director Štefan „Hellvis“ Klučka. PR a mediálnu oblasť zastrešuje PR agentúra Divino.

Prvá vlna kampane cieli na primárnu cieľovú skupinu a Bepon v nej prezentuje svadobný vizuál s párom v podobe bielej čipkovanej ponožky ako nevesty a topánky s okrasnou čiernou mašľou v úlohe ženícha. „Prvá vlna sa nesie v duchu našej doterajšej komunikačnej línie. Druhá vlna prináša milé kreslené komixové postavičky ponožiek a topánok, ktoré v dialógoch vtipne komentujú výhody kvalitnej ponožky, či už športovej, do obleku, alebo trekovej... Táto vlna je pre nás komunikačne nová a zasahuje aj mladšiu cieľovú skupinu,“ približuje marketingová manažérka Ľubomíra Pendráková.

Kampaňou chcela spoločnosť posilniť svoju pozíciu špecialistu na ponožkový sortiment. Sekundárnym cieľom bolo upozorniť aj na odvrátenú stranu lacných nekvalitných ponožiek dostupných na Slovensku a ich škodlivosť. „Čierna ponožka vyzerá rovnako v každom výklade. Rozdiely nie sú na prvý pohľad zjavné. V kampani sa snažíme upozorniť práve na tie atribúty ponožiek, ktoré viditeľné nie sú,“ dodáva Ľubomíra Pendráková.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 01:14