03.06.2014, 13:11

Fantastický štart nového seriálu Hriešny zoznam

Fantastický štart nového seriálu Hriešny zoznam

Seriálová novinka s Jennifer Love Hewitt v hlavnej úlohe prevalcovala konkurenčné programy. Na čele pondelkového rebríčka sledovanosti sa umiestnili Búrlivé víno a Televízne noviny.

Hriešne krásna a obľúbená herečka Jennifer Love Hewitt si podmanila divákov televízie Markíza. Nový dramatický seriál Hriešny zoznam, v ktorom stvárňuje hlavnú úlohu, odštartoval v pondelok 2. júna 2014 s vynikajúcimi výsledkami sledovanosti.

Prvý diel z večernej dvojporcie dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 9,8 % a trhový podiel 33,1 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol absolútne všetky programy konkurenčných staníc. Drvivú väčšinu televíznych divákov udržala pri obrazovkách aj nasledujúca druhá epizóda, ktorá bola taktiež jednoznačným trhovým lídrom s ratingom 7,6 % a jej trhový podiel stúpol až na hodnotu 36,7 %.

Strhujúci príbeh ženy, ktorá po tom, čo ju aj s deťmi opustil manžel, začína nový život v kúpeľoch poskytujúcich služby nad rámec bežnej ponuky, obzvlášť očaril mladé ženy 12-24. Prvá epizóda dosiahla v tejto cieľovej skupine trhový podiel 63,9 % a druhá až neuveriteľných 70,6 %.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok stal rodinný seriál Búrlivé víno. V cieľovej skupine 12-54 si pripísal nadpriemerný rating 12,3 % aj trhový podiel 33,7 %. Vychutnalo si ho 777-tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

Ďalšie dve priečky v rebríčku sledovanosti patrili spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 12,1 % / share 41,8 % v 12-54) a Športové noviny (rating 11,3 % / share 34,5 % v 12-54). Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,6 % / share 32,5 % v 12-54).

Najsledovanejším programom v rámci ponuky menších staníc sa stal kultový akčný sci-fi film Piaty element (rating 2,7 % / share 8,4 % v 12-54), ktorý divákom ponúkla televízia Dajto.

Na Doma sa v pondelok najlepšie darilo večernej dvojporcii romantického seriálu Fatmagül (rating 1,9 % / share 6,3 % a rating 1,7 % / share 8,8 % v 12-54) a druhej časti z dvojitej dávky obľúbenej popoludňajšej telenovely Keď budeš moja (rating 1,7 % / share 11,7 % v 12-54). 

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom s tretím najvyšším tohtoročným trhovým podielom  39,9 % celodenne a druhým najvyšším 42,2 % v prime-time (19:00 – 22:00).

Zdroj: Skupina Markíza

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.