27.10.2015, 20:40

Horná Dolná a Kredenc ovládli pondelkový večer

Horná Dolná a Kredenc ovládli pondelkový večer

Prime-time na Markíze plný tej najlepšej televíznej zábavy nedal konkurenčným programom najmenšiu šancu. Kredenc dosiahol absolútne najvyšší trhový podiel od svojho štartu.

Komediálny seriál Horná Dolná si opäť jednoznačne podmanil slovenských divákov. V pondelok 26. októbra 2015 sa na obrazovkách televízie Markíza stal v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom dňa.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Horná Dolná druhý najvyšší rating 15,9 % aj trhový podiel 44,5 % od štartu aktuálnej druhej série. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si celkovo vychutnalo 704-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Premiérová epizóda s názvom Sčítanie ľudu obzvlášť zaujala mladých mužov 15-24, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 64,4 %.

Vo fantastických výkonoch nezaostávala ani nasledujúca zábavná šou Kredenc, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala historicky tretí najvyšší rating 10,2 % a absolútne najvyšší podiel na trhu 39,4 %. Pri obrazovkách taktiež dominovali mladí muži 15-24 s podielom vo výške 58,6 %.

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou v cieľovej skupine 12+ sa v pondelok stali Televízne noviny, ktoré si nenechalo ujsť 653-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 boli taktiež jednotkou na trhu s ratingom 9,5 % a trhovým podiel 28,4 %.

Medzi päticu najúspešnejších programov dňa sa dostali aj nasledujúce relácie Športové noviny (rating 9,5 % / share 27,1 % v 12-54) a Počasie (rating 10,8 % / share 31,0 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 41,8 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.

Zdroj: Skupina Markíza

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.