22.04.2014, 14:13

Veľkonočným rebríčkom sledovanosti kraľovala Markíza

Veľkonočným rebríčkom sledovanosti kraľovala Markíza

Novú hudobno-zábavnú šou Hitovica si v pondelok na Doma pozrelo viac než štvrť milióna divákov vo veku nad 12 rokov a stala sa jej najsledovanejším tohtoročným programom.

Veľkonočné sviatky trávili diváci s Markízou, vďaka atraktívnej filmovej ponuke od piatka až do nedele ovládla najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti. V pondelok zas výrazne zabodovala televízia Doma s jedinečnou hudobno-zábavnou šou Hitovica.

Na Veľký piatok 18. apríla 2014 sa najsledovanejším programom dňa stal rodinný film Karate Kid (rating 11,1 % / share 32,4 % v 12-54) s Jackiem Chanom v hlavnej úlohe. Z ponuky menších staníc si najviac divákov zvolilo obľúbenú reality šou Zámena manželiek (rating 2,0 % / share 5,5 % v 12-54) na Doma.

V Bielu sobotu 19. apríla 2014 pritiahla najvyšší počet divákov k obrazovkám slovenská premiéra kinohitu Harry Potter a Dary smrti 2 (rating 9,5 % / share 27,7 % v 12-54). Veľkolepé vyvrcholenie osemdielnej filmovej ságy o najznámejšom čarodejníckom učňovi na svete doslova pripútalo k obrazovkám najmä mladých mužov 12-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 51,6 %.

Veľkonočná nedeľa 20. apríla 2014 patrila premiére dobrodružného kinohitu Cesta na tajomný ostrov (rating 13,0 % / share 34,4 % v 12-54), ktorý s priepastným rozdielom porazil konkurenčnú spevácku súťaž. Zároveň sa stal tretím najsledovanejším filmom od začiatku roku 2014 v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. 

Na Veľkonočný pondelok 21. apríla 2014 uviedla televízia Doma v premiére novú hudobno-zábavnou šou Hitovica, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating 3,2 % aj trhový podiel 7,5 %. Rokmi overené hity v novej, modernej podobe si vychutnalo 258-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Hitovica sa tak v cieľovej skupine 12+ stala absolútne najsledovanejším programom na Doma od začiatku roku 2014.

Na vrchole rebríčka sledovanosti sa v pondelok umiestnili Televízne noviny (rating 12,9 % / share 35,1 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 769-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzi nespravodajskými programami dominovala premiérová animovaná komédia Madagaskar 3 (rating 11,3 % / share 27,7 % v 12-54), ktorá v cieľovej skupine deti 4-11 zaznamenala trhový podiel až 55,5 %.

Zdroj: Skupina Markíza

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.