13.09.2021, 10:21

Značka LOVELA BABY sa rozhodla podporiť neziskovú organizáciu JEDEN RODIČ

PERTE S KĽUDNÝM SRDCOM A POMÁHAJTE. Takto znie spoločný názov projektu, prostredníctvom ktorého chce značka LOVELA BABY podporiť aktivity neziskovej organizácie JEDEN RODIČ. Misiou tejto organizácie je podporovať jednorodičovské rodiny a zlepšiť životy osamelým rodičom a ich deťom.

Značka LOVELA BABY sa rozhodla podporiť neziskovú organizáciu JEDEN RODIČ
Zdroj: Lovela Baby

Lenka Kubínková, brand manažérka značky LOVELA BABY vysvetľuje: „Našim cieľom je pomôcť jednorodičom prejsť náročným životným obdobím dôstojnejšie a bezpečnejšie. Preto sme sa rozhodli, že z každého produktu LOVELA BABY, ktorý sa predá počas septembra 2021 venujeme organizácii JEDEN RODIČ 15 centov. A v rámci konkrétnej materiálnej pomoci tiež venujeme produkty rodinám, ktoré to najviac potrebujú.“

Na Slovensku až 200.000 detí vyrastá v rodinách iba s jedným rodičom a denne čelia sociálnemu tlaku spoločnosti. Až 150.000 rodičov vychováva svoje deti sami, je to takmer 8% populácie. Títo rodičia sa musia denne vysporiadať s obrovskou psychickou, sociálnou, ale aj finančnou záťažou. Rozpočet ich domácností často dokáže pokryť len základné potreby. Akékoľvek neočakávané výdavky ich vedia nepríjemne prekvapiť. Eva Marková, zakladateľka n.o. JEDEN RODIČ : „Chceme zlepšiť životy jednorodičov, s jedným alebo viacerými deťmi, prostredníctvom reálnej pomoci a zlepšenia podmienok v sociálnom systéme Slovenska."

Nezisková organizácia JEDEN RODIČ je prvá a jediná organizácia, ktorá pomáha rodinám, kde pri výchove detí je prítomný iba jeden rodič. Členovia neúplných rodín patria do skupiny ohrozenej chudobou a sociálnym vylúčením. Často potrebujú pomoc z externého prostredia, aby dokázali situáciu systematicky riešiť. Pomocnú ruku rozhodla podať aj značka LOVELA BABY . „ Vďaka znalosti matiek, ich potrieb a očakávaní od pracích prostriedkov, sme si získali ich dôveru a nastal čas, aby sme naše poslanie  posunuli  o krok ďalej. Chceme pomôcť jednorodičom v núdzi, aby svojim deťom dokázali poskytnúť starostlivosť, akú potrebujú.“ dodáva Lenka Kubínková.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.