Lidl SR
StoryEditor

Vy ste rozhodli: Lidl ponúka najlepší pomer kvality a ceny na Slovensku

28.03.2017, 10:07
Autor:
TSTS
Slovenskí spotrebitelia rozhodli o tom, že Lidl získal až osem prvenstiev v prestížnej ankete Best Buy Award 2017/2018. Toto ocenenie zohľadňuje najlepší pomer ceny a kvality na trhu.

Lidl je pre Slovákov symbolom najlepšieho pomeru ceny a kvality na trhu. O absolútnom víťazstve diskontného reťazca v prestížnej medzinárodnej ankete Best Buy Award 2017/2018 rozhodli v internetovom hlasovaní priamo spotrebitelia. Okrem absolútneho víťazstva uspel Lidl aj v ďalších kategóriách:

  • maloobchodný reťazec
  • medzinárodný maloobchodný reťazec
  • pekárenské výrobky
  • Pilos: mlieko
  • Saguaro: fľašková perlivá voda
  • Saguaro: fľašková neperlivá voda
  • Sympathica: sladké nátierky


Išlo o historicky druhý ročník prieskumu Best Buy Award na Slovensku. V edícii 2015/2016 získal Lidl takisto osem prvenstiev, vrátane hlavnej kategórie. „Ocenenia Best Buy sú dôkazom, že v Lidli sa zákazníci naozaj nemusia rozhodovať medzi kvalitou a cenou, u nás totiž nájdu oboje. Sú o to hodnotnejšie, že o nich rozhodli tí najdôležitejší – naši zákazníci,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika. Lidl je tiež trojnásobným víťazom Ceny verejnosti v rámci súťaže Obchodník roka a získal tiež 27 medailí kvality QUDAL.

Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.

Prieskum Best Buy Award 2017/2018 sa na území Slovenska realizoval vo februári na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.

Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).

01 - Modified: 2021-10-27 14:05:52 - Feat.: - Title: Lidl štartuje vlastný podcast 02 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená 03 - Modified: 2020-12-16 11:04:40 - Feat.: - Title: Samoobslužné pokladnice už aj v Lidli 04 - Modified: 2020-11-24 09:07:03 - Feat.: - Title: Lidl mení PR agentúru 05 - Modified: 2020-11-07 12:34:13 - Feat.: - Title: Kúpili ste biele, bude z toho červené. Lidl podporil budúcich vinárov
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 01:01