27.09.2021, 18:00

Answear v novej kampani kladie dôraz na nezdolateľnú ženskú silu a nezávislosť

Ženská sila, odvaha, súdržnosť a vzájomná podpora – tieto slová charakterizujú limitovanú kolekciu „GIRL POWER“ značky answear.LAB, ktorá si dala za cieľ pomôcť ženám.

Answear v novej kampani kladie dôraz na nezdolateľnú ženskú silu a nezávislosť
Zdroj: Katarína Kincelová

Ambasádorkami kampane GIRL POWER sa stali Katarína Linczényiová, mentorka mentálnej reziliencie a stres manažmentu, leadership koučka, motivačná spíkerka a bývalá profi atlétke v športe freediving a Sandra Sviteková, autorka úspešného YouTube kanálu Dejepis Inak.

Zdroj: Katarína Kincelová / na fotografii je Katarína Linczényiová
Zdroj: Katarína Kincelová / na fotografii je Sandra Sviteková

„Výberom týchto dám sme chceli podporiť hlavnú myšlienku značky answear.LAB. Naša značka je venovaná ženám, ktoré sú silné, navzájom sa podporujú, motivujú a veria v sesterstvo. Katka a Sandra sú pre mňa prototypom inšpiratívnej ženy a zároveň nositeľkami nezdolateľnej ženskej sily, ktorá im umožňuje napredovať, realizovať sa a plniť si svoje sny. Sú jasným príkladom toho, ako odhodlanie a láska k tomu, čo a ako to robíte, dokáže ovplyvniť vaše okolie“, hovorí country manažérka Answear pre Českú a Slovenskú republiku Nicole Groesslová.

V rámci online kampane módny eshop Answear.sk pripravil špeciálne videospoty, rozhovory a editoriál s ambasádorkami v magazíne Evita, s ktorým Answear.sk v rámci tohto projektu spojil svoje sily. Ambasádorky sa budú zapájať aj prostredníctvom svojich profilov na sociálnych sieťach. Zúčastnia sa tiež moderovanej diskusie na evente Inšpiratívne ženy, ktorý sa uskutoční 1. októbra 2021 o 17.30 h v HubHub Bratislava a na ktorom vystúpi aj Monika Belmechri, konateľka spoločnosti Gam's. Event vznikol v spolupráci s Akčnými ženami.

Celý výťažok z predaja udržateľnej kolekcie GIRL POWER a z predaja vstupeniek na event Inšpiratívne ženy poputuje do Karpatskej nadácie a na podporu jednej z najcennejších životných investícií - do vzdelávania žien.

​Karpatská nadácia pôsobí na Slovensku už 27 rokov. Od svojho založenia v roku 1994 aktívne podporuje komunity, poskytuje finančnú podporu, vzdelanie či poradenstvo tým, ktorí to potrebujú. Svojimi aktivitami prispieva aj k zlepšeniu postavenia žien na trhu práce.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.