StoryEditor

Tieto reklamy bodujú u mladých. Dokážu si ich totiž zapamätať.

25.07.2017, 15:04
Autor:
rmrm
Pozrite si 10 reklám za prvý polrok 2017, ktoré mladých ľudí zaujali. Jednoznačne vedú banky.

Pozrite si desať televíznych reklám, ktoré oslovili mladých ľudí do takej miery, že si ich zapamätali. Spôsob zisťovania bol jednoduchý. Spoločnosť GfK Slovakia sa v rámci prieskumu GfK Young People Ad Monitor pýtala mladých ľudí vo veku 15 – 25 rokov na reklamu, ktorá im napadne ako prvá a na ďalších maximálne 5 reklám, ktoré si najlepšie zapamätali. Respondenti mohli uviesť reklamu akéhokoľvek media typu (rádio, TV, outdoor, internet...).

Stratégie spolu s GfK Slovakia exkluzívne vyhodnotili najúspešnejšie reklamy za prvý polrok 2017.

10. Raiffeisen - Dve zázračné slová

Top of mind: 2,2 %

Spontánna znalosť: 0,7 %

Celková spontánna znalosť: 2,9 %

9. Prima banka - Rodinka úrok 1,2%

Top of mind: 1,2 %

Spontánna znalosť: 1,9 %

Celková spontánna znalosť: 3,1 %

8. VÚB - Trojkolka (Požička cez mobil)

Top of mind: 1,9 %

Spontánna znalosť: 1,5 %

Celková spontánna znalosť: 3,4 %

7. O2 - Nové dátové paušály

Top of mind: 1,6 %

Spontánna znalosť: 1,8 %

Celková spontánna znalosť: 3,4 %

6. Orange - Prenos s bonusom 300 EUR

Top of mind: 1,8 %

Spontánna znalosť: 1,8 %

Celková spontánna znalosť: 3,6 %

5. Lidl - Akcia/Tématické týždne

Top of mind: 1,8 %

Spontánna znalosť: 2,2 %

Celková spontánna znalosť: 4,0 %

4. SLSP - Šikulovcí (Nové auto)

Top of mind: 2,6 %

Spontánna znalosť: 1,8 %

Celková spontánna znalosť: 4,4 %

3. VÚB - Rozprávkový dom (rybka)

Top of mind: 3,0 %

Spontánna znalosť: 1,8 %

Celková spontánna znalosť: 4,8 %

2. SLSP - Šikulovci bývanie (hypotéka bez prekážok)

Top of mind: 3,2 %

Spontánna znalosť: 2,1 %

Celková spontánna znalosť: 5,3 %

1. VÚB - Prerábka prerábky

Top of mind: 4,3 %

Spontánna znalosť: 2,1 %

Celková spontánna znalosť: 6,4 %

Vysvetlivky:

Spontánna znalosť reklamy – Top of mind: vyjadruje % podiel mladých, ktorí spontánne uviedli danú kampaň ako prvú.

Spontánna znalosť reklamy – ďalšie menované: vyjadruje % podiel mladých, ktorí spontánne uviedli danú kampaň ako ďalšiu po prvej menovanej (bez ohľadu na poradie).

Metodika prieskumu: prieskum sa realizuje online zberom dát prostredníctvom online panelu spoločnosti GfK Slovakia. Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje a zber dát sa uskutočňuje mesačne na vzorke 200 respondentov. Aktuálne výsledky výsledky za prvých šesť mesiacov tohto roka sú vyhodnotené na agregovanej vzorke 1 200 respondentov. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 01:58