StoryEditor

Svetlušky striedajú lienky. Rajec má novú reklamu

28.07.2017, 14:02
Autor:
(pš)(pš)tsts
Pripravila ju agentúra Kaspen/Jung von Matt.

Pre dvoma rokmi uviedol Rajec novú letnú kampaň, ktorá sa odohrávala v Rajeckej doline. Sprievodcami po svete rajeckých byliniek boli svetlušky. V týchto dňoch prichádza Rajec s novým spotom, kde svetlušky striedajú lienky.

„Stáli sme pred obrovskou výzvou – ako nadviazať na taký podmanivý televízny spot, akým boli Svetlušky? Kúzlo patentované prírodou sa stalo najúspešnejším televíznym spotom značky Rajec, a tak sme si pomyselnú latku nasadili dosť vysoko,“ hovorí Katarína Pereszlényiová, brand manažérka značky Rajec.

Široké zábery zo spotu Rajec Pramenitá strieda bobuľkový svet, v ktorom sa o bobuľky (egreše a maliny) starajú lienky.  Podmanivú atmosféru dotvorila režisérka Jasmina Blažević, ktorá dala kúzlo aj nášmu „svetluškovému“ spotu Rajec Bylinka v roku 2015. Za novým  televíznym spotom značky Rajec stojí, rovnako ako v prípade bylinkového spotu so svetluškami, agentúra  Kaspen/Jung von Matt.

Televíznu kampaň doplnia POSM na predajných miestach.

VIZITKA KAMPANE:

 

Produkt: Rajec Bobuľka

Klient: Kofola a.s.

Agentúra: Kaspen/Jung von Matt

Creative director: Lester Tuller

Art director: Jaroslav Mašek, Jana Bauerová

Copywriter: Ondřej Potůček

Account manager: Dana Felgrová

Produkcia: Bistro Films

Réžia: Jasmina Blaževič       

Kamera: Klaus Fuxjager

Senior Brand Manager: Pavol Chalupka

Brand Manager: Katarína Pereszlényiová

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 01:38