Pre dvoma rokmi uviedol Rajec novú letnú kampaň, ktorá sa odohrávala v Rajeckej doline. Sprievodcami po svete rajeckých byliniek boli svetlušky. V týchto dňoch prichádza Rajec s novým spotom, kde svetlušky striedajú lienky.
„Stáli sme pred obrovskou výzvou – ako nadviazať na taký podmanivý televízny spot, akým boli Svetlušky? Kúzlo patentované prírodou sa stalo najúspešnejším televíznym spotom značky Rajec, a tak sme si pomyselnú latku nasadili dosť vysoko,“ hovorí Katarína Pereszlényiová, brand manažérka značky Rajec.
Široké zábery zo spotu Rajec Pramenitá strieda bobuľkový svet, v ktorom sa o bobuľky (egreše a maliny) starajú lienky. Podmanivú atmosféru dotvorila režisérka Jasmina Blažević, ktorá dala kúzlo aj nášmu „svetluškovému“ spotu Rajec Bylinka v roku 2015. Za novým televíznym spotom značky Rajec stojí, rovnako ako v prípade bylinkového spotu so svetluškami, agentúra Kaspen/Jung von Matt.
Televíznu kampaň doplnia POSM na predajných miestach.
VIZITKA KAMPANE:
Produkt: Rajec Bobuľka
Klient: Kofola a.s.
Agentúra: Kaspen/Jung von Matt
Creative director: Lester Tuller
Art director: Jaroslav Mašek, Jana Bauerová
Copywriter: Ondřej Potůček
Account manager: Dana Felgrová
Produkcia: Bistro Films
Réžia: Jasmina Blaževič
Kamera: Klaus Fuxjager
Senior Brand Manager: Pavol Chalupka
Brand Manager: Katarína Pereszlényiová